The Reading Habits Book Tag

Basics-for-Managing-Your-TBR-Pile

Днес реших да споделя с вас един таг, който ще ви помогне да ме опознаете малко по-добре. Не съм била тагната от никого, но ми се стори добра идея, затова все пак ще го направя. Тагът, както вече вероятно сте разбрали от заглавието, е за навиците ми докато чета. Надявам се да ви хареса. 🙂


1. Имаш ли специално място вкъщи за четене? Когато съм вкъщи, чета навсякъде, така че по-скоро не. Но разбира се, най-удобното място за четене е леглото ми.

2. Разделител ли използваш, или случайно късче хартия? Винаги разделител. Имам един, който ми е любим, и използвам него.

3. Можеш ли просто да спреш да четеш, или трябва да е след определен брой страници или краят на главата? Ако спирам да чета за по-дълъг период от време, гледам преди това да съм си свършила главата. Но ако оставям книгата само за няколко минути, мога да спра да чета докъдето и да съм стигнала.

4. Ядеш ли или пиеш ли нещо по време на четене? Много рядко, но понякога обичам да си правя горещ шоколад или чай и така да пия, докато чета.

5. Обичаш ли да има пусната музика, или телевизор, докато четеш? Зависи от книгата и атмосферата й. Понякога си пускам rainymood, и така чета, но друг път предпочитам тишината.

6. Предпочиташ да четеш само една книга, или няколко наведнъж? Почти винаги чета само по една книга. Ако започна втора, то това е защото действието в първата се развива твърде бавно, и ми трябва нещо по-интересно. Или просто е излязла нова книга, и нямам търпение да я започна.

7. Четеш вкъщи, или навсякъде? Мястото на което чета най-много е вкъщи. По-рядко се случва да взема книга с мен навън и да имам възможност да чета и там. Освен в училище, може би…

8. Четеш на глас, или наум? Винаги наум.

9. Понякога пропускаш ли страници, или четеш всичко? Чета всичко от книгата, дори да ми стане скучно, но се е случвало когато бях по-малка и трябваше да четем задължителните книги за училище да пропускам някои от страниците, за да свърша книгата по-бързо.

10. Пазиш книгите си чисто нови, или прегъваш гръбнака им? Рядко ще се намери моя книга, която да не е като чисто нова.

11. Пишеш ли в книгите си? Не, никога. Ако някой цитат от книгата много ми хареса бих го снимала, или преписала, но никога не пиша в нея.

Вашият коментар

