September Wrap up & October TBR!

Здравейте, днес реших да ви покажа книгите, които прочетох през септември (my wrap up) и тези, които смятам да прочета през октомври (to-be-read). Искам да предупредя от сега, че почти никога не съм на 100% сигурна кои книги ще прочета, затова често може и да има несъответствия между книжките. :3


През септември прочетох доста малко книги (поне за мен), и половината от тях са за училище, така че месецът ми не беше особено добър. Но за сметка на количеството, качеството на книгите със сигурност компенсира броят им:

  • Първо прочетох „Бай Ганьо“ и “Под Игото“, но тях няма да коментирам. Ако все пак някой се интересува дали са ми харесали, можете да проверите goodreads профилът ми. 🙂
  • „Островът на изгубените“ – Мелиса Де Ла Круз – 5/5 звезди.
  • Алена кралица“ – Виктория Айвярд – 5/5 звезди.
  • Медната ръкавица“ – Холи Блек и Касандра Клеър – 5/5 звезди.

Рядко се случва да дам на всички книги, които съм прочела по 5 звезди, но няма как да се оплача.


През октомври излизат доста книжки, които нямам търпение да си взема. Надявам се да успея да прочета всички от тях, но не знам до колко е възможно това, заради училището. Половината от тези книги все още не са излезли тук, в България, но ще си ги купя веднага, щом ги пуснат. А ето и книгите, които се надявам да прочета:

  • GreekHeroes_Cover.inddПървата от книгите, която също така вече съм започнала, е „Гръцките герои на Пърси Джаксън“ от Рик Риърдън. Започнах тази книга преди седмица, но заради входните не съм чела почти нищо…

igrach-parvi-prigotvi-se

  • След това се надявам да успея да се добера до „Играч първи, приготви се„, която чаках адски дълго време да бъде преведена!
  • A1TjJ0ZJguLТози месец излиза и първата книга от „Магнус Чейс и боговете на Асгард“ – „Мечът на лятото“ от Рик Риърдън. Очакваме я на 17 октомври!

12039766_839750706140567_8693761306545864652_n

  • Друга книга, за която нямам никакво търпение е „И заживели щастливо“, която е допълнение към поредицата „Изборът“. Но за нея ще трябва да почакаме още малко, и да я вземем чак на 31 октомври!

Това са книгите, които искам да прочета, и със сигурност ще, през месец октомври. Но винаги е възможно да има и още. Ще се опитвам да поствам нови неща възможно най-често, и благодаря на всички, които четат блогът ми. 🙂

2 thoughts on “September Wrap up & October TBR!

  1. Да не съм единствената,която е включила Магнус Чейс в списъка си с книги през октомври! (макар че не съм го включила официално 100 процента ще си купя книгата и ще я прочета хд) Между другото нямам търпение да видя ревюто ти на Гръцките герои на Пърси Джаксън ^^

    Like

Вашият коментар

