Fall Time Cozy Time Book Tag

Вече сме месец октомври, който за мен е най-есенният месец. Дърветата и земята са обагрени в цветове, студът вече се усеща, и няма как да не бъдем изпълнени с топли, а също така и есенно-зимни чувства. За да споделя своите усещания с вас, а и някои от любимите си книжки, реших да направя този таг. Забелязах го днес в блогът на едно момиче, и се надявам да няма проблем, че реших да го направя. Е, хайде да започваме!


1.Падащи листа: Светът е пъстър – large (1)изберете книга с червени, оранжеви и жълти нюанси на корицата – Корицата на „Елитът“, от поредицата „Изборът“ съдържа тези нюанси (освен може би жълто). Винаги когато я погледна, си мисля за есента.

2.Топъл пуловер: Най – накрая е достатъчно студено, за да облечеш топла и удобна дреха – коя книга ви дава най – топлите потрепвания  Тук ще кажа поредицата „Пърси Джаксън и боговете на Олимп“, както и „Героите на Олимп“, защото тези книжки винаги ме карат да се чувствам щастлива, а и май съм чела почти всичките от тях точно по това време на годината.

3.Есенна буря: Вятър вие, дъжд се сипе – изберете любима книга или жанр, която бихте чели по време на буря – Ако навън има буря, и трябва да стоя цял ден вкъщи бих избрала да препрочета която и да е книга от „Хари Потър“, или някое фентъзи. Така ще забравя за лошото време, и отново ще съм щастлива.

4.Свеж полъх: кой е героят, с когото искаш да се размениш – Досега всъщност никога не съм се замисляла за това, но ще избера Теса Грей от поредицата „Адски устройства“. За мен Теса е един от най-силните персонажи за които съм чела. Също така, тя обожава да чете книги (като мен), така че не бих имала нищо против да съм на нейно място. А и…споменах ли Джем и Уил?

tumblr_nw2f60owns1spnyg9o1_5005.Горещ ябълков сайдер:
коя не толкова популярна книга заслужава
повече внимание – Тук ще сложа трилогия, вместо само една книга, и това е „Трилогията ГРИША“, която не мисля, че е чак толкова известна в България, но е една от любимите ми трилогии, и наистина си заслужава четенето.

6.Палто, шал, ръкавици: сезонът е студен и е време да се покрием – коя е книгата с най – смущаваща корица, която криете от чуждите погледи –  Не мисля, че имам много книги със смущаващи корици, но няма как да не се сетя за една поредица – „Академия за вампири“. Обожавам поредицата, но тези корици са просто ужасни… За съжаление, оригиналният вариант изглежда също толкова зле… Прекрасен пример да не съдим книгата по корицата!

7.Тиквен пай: любима есенна храна – Май единствената по-есенна храна за която се сещам са орехи… затова нека кажем някой сладкиш с тях.

8.Огън на открито: излъчвай топлина – кого ще тагнеш – Видях, че Елена от Crazy me не е направила този таг, затова тагвам нея, а също така и всеки, който иска да го направи. :3

Вашият коментар

