Cinderella Book Tag

Искам много да благодаря на Елена, че ме е тагнала! Аз от своя страна каня всеки, който хареса тага, да го направи! Нека да започваме! :3

the-cinderella-book-tag

1. Зли доведени сестриКнига с герой, който мразиш – Не мисля, че има
главен герой, който мразя. По-скоро не харесвам особено Акива от трилогията „Създадена от дим и кост“.

2. ПринцътКнига с герой, който е джентълмен – Не се сещам за по-добър пример от Джем Карстерс от трилогията „Адски Устройства“. За мен Джем е определението за джентълмен.
3. ПепеляшкаГерой, който е грациозен, мил и упорит – Максън от „Изборът“. Все качества, които да подхождат на принцът, който е.
4.Феята кръстницаГерой, при когото винаги има някой да се грижи за него/нея – Може би Шарлот от трилогията „Скъпоценни камъни“. Дори тя да не е главният герой, винаги всички се грижат за нея.
5. Полезните създанияНещо, което те прави щастлив/а, когато си тъжен/тъжна – Със сигурност нещата, които биха повдигнали настроението ми моментално са книгите, музиката, или някой мой любим сериал.
6. ПепелКнига, за която не ти пука – „Подменена“ и „Максимум Райд“, която дори не успях да довърша.
7. ТикватаГерой, който се е променил – Джулиет от трилогията „Разбий ме“. В първата книга тя е едно уплашено и невинно момиче, а по-късно се превръща в уверена жена, която не се бои да застане зад това, което защитава.
8. НевъзможноКнига с неочакван край – „Предани“, третата книга от трилогията „Дивергенти“. Не мога да кажа, че не съм разочарована.
9. Просто дишайНещо, което те вдъхновява да си смел/а – Семейството, приятелите ми и разбира се, любимите ми литературни герои.
10. И заживели щастливоКнига с перфектен край – Може би „Рубиненият кръг“, последната книга от поредицата „Кръвни връзки“. За мен това бе един наистина хубав завършек.
3 thoughts on “Cinderella Book Tag

  1. Pingback: Cinderella Book Tag | Bloodyrosered’s Blog

Вашият коментар

