October Wrap Up & November TBR!

Октомври бързо отлетя, ноември дойде, и мога да кажа, че имах един наистина добър месец за четене. Прочетох общо осем книги, въпреки че някои от тях бяха доста кратички, и за моя голяма радост – никоя не ме остави разочарована!

Първата книга, която прочетох през октомври, е „Гръцките герои на Пърси Джаксън“ от Рик Риърдън, на която дадох 5/5 звезди, а подробно ревю можете да прочетете тук. След това прочетох две доста по-кратки книжки, отново от Рик Риърдън – The Staff of Serapis и The Crown of Ptolemy, които са crossover на поредиците му „Хрониките на Кейн“ и „Пърси Джаксън и Боговете на Олимп“. Те двете също получиха 5/5 звезди.

Следващата книжка в списъка ми с прочетени е „Марсианецът“ от Анди Уеър, чието подробно ревю можете да прочетете тук. „Марсианецът“ последва традицията на този месец и също получи 5/5 звезди. Следват още две кратки книжки, които прочетох докато бях болна, и това са „Weird Things Customers Say In Bookshops“ и „More Weird Things Customers Say In Bookshops“. Бяха доста забавно и развлекателно четиво, и получиха съответно 4/5 и 3/5 звезди.

Последните две книги, които прочетох, са „Магнус Чейс и Боговете на Асгард: Мечът на лятото“, която също е от Рик Риърдън и „Вихър от мечове“, третата книга от поредицата „Песен за огън и лед“ на Джордж Р. Р. Мартин. Въпреки 500-те си страници, „Мечът на лятото“ ми се стори доста кратка, и това само по себе си казва колко много ми хареса. Разбира се, и тя получи 5/5 звезди, а нейното ревю можете да прочетете тук. Звярът „Вихър от мечове“ всъщност завърших вчера, на 1 ноември, но понеже прочетох по-голямата част от книгата през октомври, реших да спомена и нея в този пост. Тя също заслужено получи 5/5 звезди.

А сега към книгите, които смятам да прочета през ноември… Предният месец казах, че искам да прочета „Играч първи, приготви се“ от Ърнест Клайн, но по незнайни причини, издателство Intense все още не са пуснали книгата. Затова, ако я издадат този месец – със сигурност ще влезе в списъка. Друга книга от предния ми TBR е „И заживели щастливо“ от Кийра Кас, която също очаквам от Егмонт този месец!

Книгата, която със сигурност ще прочета в близките дни е „Освен този живот“ от Патрик Нес, като появата й ме изненада приятно. За съжаление не знам колко време ще имам за четене този месец, заради училището, а и не съм много сигурна коя друга книга искам да прочета, затова това е от мен. Пожелавам ви един месец изпълнен с приятни книжни емоции, и незабравими приключения! :3

Вашият коментар

