Marry, Kiss, Cliff Book Tag

Здравейте, днес реших да направя така наречения Marry, Kiss, Cliff Book Tag. Не съм тагната, но пък го видях в този блог и реших, че ще е забавно. Аз от своя страна нямам кого да тагна, затова всеки, който поиска, нека го направи! Правилата са лесни – тегля имена на трима герои, а после избирам за кой от тях да се омъжа, кого да целуна и кой – да бутна от скала. Имам 21 имена, или 7 тройки. Нека да започваме! :3

Untitled-4

Адам, Дмитрий, Етиен.  Тук не ми е особено трудно. Не харесвам Адам (Разбий ме) изобщо, затова той ще полети, бих целунала Дмитрий (Академия за вампири) и ще се омъжа за Етиен (Целувка за Ана).

Уорнър, Ливай, Пийта. Отново ми е лесно да реша. Избирам да се омъжа за Уорнър (Разбий ме), защото въпреки че направи доста лоши неща, много го харесвам. Ще целуна Ливай (Фенка), а Пийта (Игрите на глада), който така и не харесах особено, ще бутна от скала.

Деймън, Дей, Максън. Бих се омъжила за Максън (Изборът), защото винаги съм била на негова страна (а и е принц, принцовете печелят), ще целуна Деймън (Обсидиан), и ще хвърля Дей (Легендата) от скала.

Джем, Тъмнейший, Ейдриън. Тук вече ми е малко трудно. Харесвам и тримата герои, въпреки че Тъмнейший (Сянка и кост) е злодей. Може би затова ще хвърля него от скала, ще целуна Джем (Адски устройства), и ще се омъжа за Ейдриън (Кръвни връзки), който ми е слабост.

Пърси, Джейс, Уил. Това определено е най-трудното ми решение. И тримата герои са едни от любимите ми… За съжаление, ще трябва да метна Джейс (Реликвите на смъртните) от скала, защото на моменти ми е лазил по нервите. Бих целунала Пърси (Пърси Джаксън и боговете на Олимп), и ще се омъжа за Уил (Адски устройства). Това си беше трудно…

Мейвън, Джейсън, Фор. И отново трудно решение… Бих метнала Джейсън (Героите на Олимп) от скала, защото не мога да спра да го смятам за леко безполезен, ще целуна Мейвън (Алена кралица), въпреки че накрая на книгата исках да го убия, и ще се омъжа за Фор (Дивергенти), защото дори той също да ме е дразнил, ще имаме от тортата на безстрашните на сватбата си. :3 (Да, вземам го само заради тортата…)

Томас, Драко, Каол. Доста лесно решение. Томас (Лабиринтът) никога не е бил от любимците ми, затова той ще полети от скалата. Останалите двама обичам много, но Драко (Хари Потър) винаги ми е бил по-скъп (да, знам, че е лош, но все пак), затова ще се омъжа за него, а Каол (Стъкленият трон) ще целуна.

2 thoughts on “Marry, Kiss, Cliff Book Tag

  1. Ох много добре те разбирам за Джейс… В интерес на истината двамата с Клеъри ми станаха скучни доста бързо… А за Томас… Като цяло Лабиринтът беше толкова малоумно написан. Авторът явно бе неспособен да пише за повече от 1 герой. Накара ме да НЕ харесвам Томас и само, защото Дилан го играеше не успях да го намразя напълно!

    Like

    • На мен лично Лабиринтът ми хареса, но втората и третата книга не особено.. А и Томас ми беше леко скучен, така и не успях да го харесам като главен герой.

      Like

Вашият коментар

