Mean Girls Book Tag

Напоследък този таг доби голяма популярност, затова реших да го направя и аз, въпреки че не съм тагната. Видях го тук, и ми се стори доста забавен, така че да започваме! :3

mg

1.Името на кой герой произнасяте грешно?

Доста често слагам ударението в имената на героите на грешното място. Един такъв пример е Тобиас от „Дивергенти“.

2.Кой герой бихте искали да поставите в друг свят от друга книга/поредица? 

Бих искала да видя Катнис в света на Пърси Джаксън. Най-вероятно ще стане една от Ловджийките на Артемида.

3.Повторение! Повторение! При коя книга сте почувствали dejavu от друга книга?

„Светлината, която не виждаме“ на моменти доста ми напомняше на „Крадецът на книги“.

4.Коя книга ви е дала противоположни на представата за „женската сила” чувства?

Цялата поредица „Лукс“. Харесвам Кейти, но се проявява като доста безпомощна през почти цялото време.

5.При кой герой сте искали да издадете одобрителни възгласи, докато сте чели книгата?

Джулиет, от трилогията „Разбий ме“. Тя успя да се промени много през втората и третата книга.

6.Колко време обикновено прекарвате в книжарницата?

Ако отдавна не съм била там и имам време, мога да стоя и половин – един час. Но ако бързам вземам книгата която търся и излизам.

7.На кой герой ще му се наложи да има ограничителна заповед от вас, ако беше истински?

Уил Херондейл. Ейдриън Ивашков. Драко Малфой. Ейрън Уорнър. Прекалено много са.

8.При коя популярна книга/поредица сте били предпазливи, когато сте я чели?

„Създадена от дим и кост“. Исках да харесам книгата, но ме беше страх да я започна. Накрая харесах всичко, освен Акива.

9.Всички обичаме Реджина Джордж. Назовете злодей, който обичате да мразите.

За да не се повтарям, ще кажа Себастиан от „Реликвите на смъртните“. Дори да го мразех през по-голямата част от времето, нямаше как да не го обикна. А и в края на шеста книга ми стана толкова тъжно за него..

10.Вашите любими родители от книга?

Артър и Моли Уизли!!! Уникални родители и уникално семейство!

11.Коя книга бихте искали да популяризирате?

„Аз съм пратеникът“ на Маркъс Зюсак. Не съм сигурна колко хора са я чели, но книгата е наистина завладяваща.

12.Опишете перфектния за вас персонаж, за когото искате да четете.

За да обожавам някой персонаж, той на първо място трябва да има изявено чувство за хумор. Също така да е със силен характер, да е решителен и да се грижи за хората, които обича. Разбира се, трябва да си има и отрицателни черти, няма перфектни хора, дори в книгите.

13.Какво правите когато някоя книга силно ви разтърси емоционално?

Отначало просто стоя, гледам стената и обмислям наново цялата книга. Случвало ми се е дори да затворя книгата и да ми трябват няколко минути, за да продължа да чета. После влизам в Tumblr, в тага на съответната книга, или ако някой около мен я е чел, я обсъждам с него.

14.Остроумните отговори на кой герой бихте искали да притежавате за себе си? 

Уил и Джейс Херондейл. Пърси Джаксън. Роуз Хатауей. Селена Сардотиен.

15.Назовете случай, в който решението на някой герой ви е накарало да завъртите очи.

Решението на Трис в „Предани“. Няма нужда да казвам нещо друго.

Вашият коментар

