November Wrap Up & December TBR!

tumblr_nfvympBTTS1rig7vyo1_500.jpg

Ето че дойде и краят на годината. През месец ноември прочетох 8 книги, като от нито една не останах разочарована! Сама се изумих колко книжки успях да прочета, защото бе доста натоварен месец в училище. Ще ги подредя по реда им на прочитане.

  1. „Освен този живот“ – Патрик Нес. Можете да прочетете ревюто на книгата тук.  Дадох й 5/5 звезди.
  2. „Теория за любовта от пръв поглед“ – Дженифър Смит. Реших да прочета тази книжка главно защото бе доста кратичка, а имах натоварена седмица и имах нужда от нещо такова. Книгата като цяло ми хареса, но според мен остана някак недовършена. 4/5 звезди.
  3. „Night of Cake & Puppets“ – Laini Taylor. Тази книга е част от трилогията „Създадена от дим и кост“, като разказва историята на Зузана и Мик. Изключително кратка, сладка и магична! 5/5 звезди.
  4. „Обещание“ – Карина Хали. За първи път чета подобен роман, и въпреки че на моменти бе доста предвидимо какво ще се случи, все пак ми хареса. Действието се развиваше бързо, и бе интересно. 3.5/5 звезди.
  5. „Играч първи, приготви се“ – Ърнест Клайн. Ревю на книгата тук. Ако можех да дам повече от 5/5 звезди, бих.
  6. „И заживели щастливо“ – Кийра Кас. Ревю тук. Книгата си заслужи 5/5 звезди.
  7. „Тайната Градина“ – Франсис Ходжсън Бърнет. Една приятелка ми препоръча книжката, и понеже бе сравнително кратичка, реших да й дам шанс. Доста разтоварваща и приятна детска книжка, подходяща за дъждовните дни. 4/5 звезди.
  8. „Гордост и предразсъдъци“ – Джейн Остин. Отдавна искам да прочета тази книга, и реших, че моментът най-сетне е настъпил! Изумена съм колко много ми хареса, имайки предвид, че по принцип не харесвам класики. Заслужени 4.5/5 звезди.

Декември е един от любимите ми месеци заради Коледа и зимната обстановка. Още не съм напълно сигурна за всички книги, които искам да прочета този месец, но съм сигурна за две – „Сняг вали“ – Дж. Грийн, Л. Миракъл, М. Джонсън и „Пир за врани“ – Дж. Р. Р. Мартин. Мисля че е логично защо искам да прочета първата, или по-скоро препрочета, след като вече я четох по това време миналата година. Втората според мен ще се впише перфектно в сегашния сезон, защото все пак, знаете, Зимата иде.

Обмислям още дали да прочета „Dash and Lily’s Book of Dares“ – Rachel Cohn, David Levithan, или някоя друга зимна книжка. Имам нужда от нещо подходящо за сезона, което да ми стопли сърцето. Със сигурност ще има още книги в списъка с прочетени през декември.

2 thoughts on “November Wrap Up & December TBR!

Вашият коментар

