Winter Is Coming Book Tag

winter

Много благодаря на Елена, че ме е тагнала! Аз от своя страна каня всеки, който желае, да го направи!

Сняг: Красиво е когато всичко е затрупано с него, но след това започва да се топи – Книга/Поредица, която сте харесвали в началото, но по средата вече сте изгубили интерес.
– Трилогията „Лабиринтът“ от Джеймс Дашнър. Първата книга много ми хареса, втората малко по-малко, а третата беше просто meh. Дори няма да чета предисторията.

Снежинка: Нещо красиво и винаги различно. – Изберете книга, която се отличава от всички останали книги, които сте чели.
Играч първи, приготви се“ от Ърнест Клайн. За първи път чета книга, която общо взето е представена като видео игра. Излишно е да казвам колко много ми хареса.

 

Снежен човек: Винаги е забавно да направите един със семейството си. – Книга, която е подходяща за цялото семейство.
– Трилогията „Игрите на глада“ от Сюзан Колинс. Мисля че тези книги са подходящи за всеки. Бях накарала нашите да ги прочетат, и и двамата много ги харесаха.

 

Коледа: Книга, която носи радост и ви е накарала да се стоплите отвътре, докато сте я чели.
– „Фенка“ от Рейнбоу Роуъл. Книгите на Роуъл са толкова сладки и топлещи душата. Във „Фенка“ има всичко, от което се нуждае човек.

 

Дядо Коледа: Той носи чудесни подаръци. – Желана от вас книга, която искате да получите за Коледа.
– Не съм много сигурна коя книга бих искала за Коледа, но може би „Ясновидците“ от Либа Брей, която предстои да излезе и при нас. Чувала съм хубави неща за нея, а и корицата и резюмето й ме грабнаха.

 

Целене със снежни топки: Понякога може да боли когато те ударят. – Книга, която ви е накарала да изпитате силна емоция като тъга или гняв.
– „Целуната от сянката“, книга трета от поредицата „Академия за вампири“ от Ришел Мийд. Рядко плача на книги, а на тази плаках много. Накара ме да изпитам доста голяма смесица от емоции.

 

Пързаляне: Всички го обичахме, когато бяхме малки. – Книга, която сте харесвали когато сте били деца.
– Помня, че много харесвах „Приказка без край“ от Михаел Енде. Не съм чела книжката отдавна, така че не съм сигурна какво точно чувствам към нея сега, но тогава бе една от любимите ми.

 

Измръзване: Книга, която ви е разочаровала.
– „Всички наши места“ от Дженифър Нивън. Очаквах много повече от тази книга, но накрая останах разочарована. Може би просто не е била за мен.

 

Елен: Нещо, което ни е скъпо. – Книга, която има сантиментална стойност за вас.
– Поредицата „Пърси Джаксън“ от Рик Риърдън. Това е една от книгите, които ме запалиха по четенето, така че винаги ще бъде изключително ценна за мен.
Вашият коментар

