Top 5 Wednesday (2)

t5w

Дойде време за още един Top 5 Wednesday. Днешната тема е Поредици, които искам да започна през 2016. За някои от тези не съм много сигурна дали ще успея да прочета, но пък други са с предимство и вероятно ще бъдат започнати още в началото на годината. Надявам се всички от тях да ми харесат, а ето и кои са те:

5. „Властелинът на пръстените“ – Дж. Р. Р. Толкин. Знам, че може да се смята за една книга, но аз ще си твърдя, че е трилогия. Не съм много сигурна дали ще я прочета през идващата година, но поне ще се опитам.

4. „Живият хаос“ – Патрик Нес. С всички нови излизащи книги на Патрик Нес няма как да не искам да прочета и трилогията му. За съжаление не мога да намеря книгите в моя град, но ако успея да намеря някоя – веднага я започвам.

3. „The Darkest Minds“ – Александра Бракен. Тази трилогия ще бъде издадена от Егмонт през следващата година. Чела съм много позитивни ревюта, така че най-вероятно ще си я взема.

2. „Лунните хроники“ – Мариса Майър. Прочетох първата книга от тази поредица някъде преди две години. Тогава реших да не продължавам с останалите книги, но напоследък всички говорят за тях и съм чувала, че книгите ставали по-добри след първата, така че реших да им дам още един шанс.

1. „Мъглороден“ – Брандън Сандерсън. Искам да започна тази трилогия от доста дълго време, но все изникваше нещо друго за четене. Е, през 2016 година нейното време най-сетне ще дойде. Нямам търпение да я започна.

Вашият коментар

