„Сняг вали“ от Дж. Грийн, М. Джонсън и Л. Миракъл

Буря навръх Бъдни вечер преобразява малък град в романтичен рай – такъв, какъвто сме свикнали да гледаме само във филмите. Или поне донякъде. Все пак не всяка студена и мокра разходка из средата на нищото завършва с целувка от очарователен непознат. И никой не би предположил, че експедиция през метър сняг в търсене на нещо топло за пиене би събудило чувства в двама стари приятели. Или че пътят обратно към истинската любов започва с безбожно рано ставане за работа… Най-лошата снежна буря за последните петдесет години. Три зимни романтични истории. Една вълшебна нощ.

tumblr_nz4rzwGnJY1tfp1m2o1_500.jpg

Чета тази книжка за втори път, като първият беше точно преди година. Зима е, студено е, единственото което ни липсва е сняг… но и без него можем да минем с подходяща книга, като „Сняг вали“, която задава точната атмосфера. Ще говоря за всяка една от историите поотделно, затова и вероятно ревюто ще е по-дълго. Това е последното ми ревю за тази година, така че защо да не е на някоя прекрасна книжка като „Сняг вали“?

„Историята на Джубили“ от Морийн Джонсън. 

Processed with VSCOcam with a6 presetМисля, че тази история ми е любимата. Джубили е прекрасен персонаж, а и самото развитие на действието е доста интересно (като цялата история със Селото Флоби Санта, която ме радва всеки път щом се сетя за нея, и абсурдното име на главната героиня и всички обяснения за него). Макар това какво ще стане с Джубили и приятелят й Ноа да е малко предвидимо, цялата история и това колко леко и приятно Джонсън я е написала компенсира всичко останало. Стюарт, другият главен герой, също е много приятно момче, въпреки това на какво е бил подложен. Характерите на двамата герои се допълваха прелестно и просто е невъзможно да не те зарадват. Даже бих искала цяла книжка с това как се развиват нещата с тях, защото просто са толкова сладки и стотина страници за тях определено не са ми достатъчни.

„Мажоретно-фантастично коледно чудо“ от Джон Грийн.

Тази история, въпреки че е на Джон Грийн, ми хареса маалко по-малко, главно защото беше доста кратичка. Харесах борбеният дух на Херцога, чувството за хумор на Джей Пи и на Тобин, но наистина ми се искаше да имаме повече информация за самите герои. От друга страна приключението им в снежната буря бе много забавно – как Херцога окуражаваше колата на майката на Тобин и как някак си успяха да се блъснат в огромна снежна стена. О, и уникалната мания на Джей Пи по конците за зъби явно спасявала животи, трябва да знаете това хора, изключително полезно е! Тобин и Херцога също ми бяха много сладки, но исках още техни моменти.

„Светецът-покровител на прасетата“ от Лорън Миракъл.

Това е най-малко любимата ми tumblr_nzkmasUspG1uj3w87o1_500история. Ади на моменти ме дразнеше и видяхме твърде малко от Джеб. Също в началото и малко преди края ми стана леко скучно, а и мисля че харесах приятелката на Ади – Тегън, повече от самата нея. Но пък Ади бе героинята, която се промени най-много през цялата книга, слава богу, към по-добро. Частта с прасенцето Гейбриъл нямаше как да не ми стане любима – направо ми се прииска и аз да си имам малко прасенце, което да си нося в чашка. И ми се допи „Старбъкс“, нищо че дори не съм го пробвала. Общо взето Гейбриъл ми стопли сърцето, финала също, когато всички герои се събраха на едно място и историите им се свързаха. Обичам тези моменти.

За финал мога само да кажа, че ако търсите зимна и разтоварваща книжка – „Сняг вали“ е вашият избор. С нея ще ви бъде забавно и приятно, а душата ви ще се напълни с топлина. Всяка от историите се чете с лекота, което позволява на читателя да свърши книгата за отрицателно време. Подобните стилове на авторите се съчетават по такъв великолепен начин, че на моменти дори забравях, че чета три различни истории от трима души. Прочетете тази книжка. Няма да съжалявате.

 

 

One thought on “„Сняг вали“ от Дж. Грийн, М. Джонсън и Л. Миракъл

  1. Pingback: December Wrap Up + още нещо | Books are magic.

Вашият коментар

