December Wrap Up + още нещо

december

През месец декември успях да прочета 5 книги. Eто кои са те:

  1. „Пир за врани“ – Джордж Р. Р. Мартин. Както и първите три от поредицата – просто невероятна! 5/5 звезди.
  2. „Танц с дракони“ – Джордж Р. Р. Мартин. В началото на месеца казах, че искам да прочета само четвъртата книга, но всъщност успях да завърша и петата. Нямам търпение за следващите книги от поредицата „Песен за огън и лед“, а тази също получава 5/5 звезди.
  3. „Dash & Lily’s Book of Dares“ – Rachel Cohn & David Levithan. Имах нужда от нещо коледно, а и исках да прочета точно тази книга от доста дълго време, така че си казах – защо не? Хареса ми, въпреки че в началото героите мъничко ме дразнеха. 4/5 звезди.
  4. „Сняг вали“ – Дж. Грийн, М. Джонсън и Л. Миракъл. Ревю на книгата – тук. Оценка: 5/5 звезди.
  5. „My True Love Gave to Me: Twelve Holiday Stories“ – авторски колектив. Бях хвърлила око на тази книжка отдавна и най-сетне времето й дойде. Не бих могла да напиша ревю или да кажа какво мисля за всяка от историите поотделно, но можете да видите индивидуалните им оценки тук. Обща оценка: 3.5/5 звезди.

bookmarkА сега искам да ви се похваля, че получих „Ясновидците“ на Либа Брей за Коледа и нямам никакво търпение да я започна. Също така, най-добрата ми приятелка ми взе този адски сладък метален разделител за книги, върху който има гравирани 50 книги, които да прочетеш преди да умреш. За първи път притежавам нещо подобно и много ме радва. Нямам намерение да пиша tbr за януари, но очаквайте отделен пост с малко повече информация за това какви са ми плановете за новата година и какво искам да постигна през нея.

И не на последно място – пожелавам ви приятно изкарване на Новата година! Нека през нея успеете да постигнете всичко, за което мечтаете, а също и винаги да сте здрави, усмихнати и щастливи.

Вашият коментар

