One Lovely Blog Award

one-lovely-blog

Бях номинирана от Памела, за което съм й много благодарна. А тук можете да посетите прекрасният й блог.

Правилата на One Lovely Blog Award са следните:

1.Благодари на блогъра, който те е номинирал.
2.Копирай правилата.
3.Напиши 7 факта за себе си.
4.Номинирай 15 други блогъри (при мен ще са доста по-малко) за наградата и се подсигури, че знаят.
5.Сложи същата снимка в блога си и последвай блогъра, който те е номинирал.

7 факта за мен:
1. Обожавам кучета и винаги съм искала да си имам едно, но за съжаление родителите ми не ми позволяват.

2. Имам навика да се радвам на всякакви джунджурийки и малки предмети, и преди доста често си купувах такива, въпреки че нямах никаква нужда от тях и място къде да ги съхранявам.

3. Ню Йорк ми е слабост. Не мисля, че има място, което да искам да посетя повече от него.

4. Изключително притеснителен човек съм. Гледам да говоря колкото се може по-малко с хора, които не познавам. Ако търся нещо в някой магазин бих обикаляла цял ден, за да го намеря, но не и да попитам хората къде точно е.

5. Пиша всякакви неща като кратки разказчета, стихотворения и случайни истории от малка. Мечтата ми е някой ден да успея да напиша книга и тя да бъде издадена.

6. Танцуването е другото ми голямо хоби, освен книгите. Танцувам си главно вкъщи, но не мога без него. То моментално ме кара да се почувствам по-добре, а и ми помага да забравя за проблемите.

7. Понякога съм много чувствителна – и най-малките неща биха ме разчувствали. От друга страна, доста рядко се случва да плача на някоя книга, за разлика от филмите, където шансът да се разплача е много по-голям. Също искам световен мир. Плаша се от мисълта да има война и се опитвам да не мисля за това.

Мисля, че повечето вече са били номинирани, затова и хората, които ще номинирам са доста малко: Теми Панайотова, Илияна, Жени. : )

3 thoughts on “One Lovely Blog Award

Вашият коментар

