Bookish Identity Tag

The Bookish Identity Tag

Благодаря много на Памела, че ме е тагнала!

1.В кой фантастичен свят бихте искали да живеете?
Със сигурност този на Хари Потър, защото ми е мечта да уча в Хогуортс. Но също така бих искала да видя магическият Идрис от Реликвите на смъртните.

2.Кой би бил вашият партньор?tumblr_nukyyuNF4a1u50j3ro1_500.png
Мога ли да кажа Драко? Мога, нали? Тогава Драко. Или пък Уил Херондейл.

3.От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят божествен родител?
Харесвам Анабет адски много, и благородно й завиждам за почти всичко, така че, разбира се, не веднъж съм си мечтала майка ми да е Атина. Не знам ще успея ли да не я разочаровам със знанията си, но ще се постарая.

4.От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш – долноземец или нефилим?
Със сигурност нефилим. Умирам си за собствено стили и много искам да изпробвам всички руни върху себе си. А и да защитавам света от злото ми звучи доста добре. И доста забавно, особено ако Уил, Джейс или Изи са наоколо.

tumblr_o0ln2g0mkz1v1qefxo3_5005.В поредицата за Хари Потър, в кой дом бихте били?
Правила съм много такива тестове и във всички съм в Рейвънклоу. Но там би ми било доста добре, гордея се с домът си, не се оплаквам.

6.В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?
Разбира се, и такива тестове съм правила, и доколкото помня са ми се падали Ерудитите и Безстрашните. Лично аз предпочитам да отида в Безстрашните, не толкова защото не ме е страх от нищо, а защото искам да разбера от какво точно ме е страх и да работя върху това. А и споменах ли тортата?

7.От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон?
Не съм чела поредицата, така че ще прескоча въпроса.

Тагвам: Ева, КаяАди и Мери.

Вашият коментар

