My Favourite TV Series #1

Здравейте, хора! Първо, искам да се извиня, че напоследък съм доста неактивна, но заради това училище не ми остава никакво време за четене, и реално от поне седмица не съм чела нищо… но скоро това ще се промени! Днес реших да напиша един по-различен пост, който ще включва любимите ми сериали. Ноо, понеже те просто са твърде много, в днешния пост ще спомена само тези, които в момента излъчват и следя, а скоро ще дойде и другата част на поста, състояща се от вече завършените. Няма да навлизам в големи подробности за сюжета на самите сериали, а по-скоро ще казвам какво мисля за тях. Да започваме!

Teen WolfTeen_Wolf_Season_5_.png
Този сериал стана толкова известен, че най-вероятно всички знаят за какво се разправя в него. Въпреки че последният сезон е маалко странен, и сякаш продуцентите вече се опитват да измислят какво ли не,  този сериал ми е един от любимите. Обожавам героите, Бийкън Хилс, просто всичко. Бих го гледала само, за да се порадвам малко на Скот и Стайлс.

Reign
В Reign се разказва за живота на Мери, кралицата на Шотландия. Сериалът се води исторически, но има доста промени, въпреки че някои мотиви са запазени. Лично на мен всичко в него ми харесва, като започнем от прекрасната ренесансова обстановка, минем през великолепните облекла на всички герои и завършим със самите актьори, които няма как да не обикне човек. И да, знам, трябва да се гледа и самата история на сериала, а тя, въпреки че не е нещо кой знае колко оригинално и специално, е интересна и след всеки епизод ще искате още и още.

Reign_150914_1.jpg

Grey’s Anatomy
Този сериал вече би трябвало всички поне да са го чували! Знам, че много хора мислят, че вече му е време да бъде спрян, но толкова много обичам тези герои, тази болница и цялата тази обстановка, че нямам против да гледам дори как Мередит и Алекс просто стоят и си говорят, да кажем. Всъщност гледам този сериал от доста малка, и затова ми е много скъп. Чрез него съм преживявала всичко, плакала съм от радост и от тъга, така че, разбира се, не изпускам епизод!

maxresdefault.jpg

The 100
Тук проследяваме историята на група тийнейджъри, изпратени на Земята, след като тя вече 97 години е била необитаема, заради радиация. Започнах този сериал миналото лято, и го свързвам с всякакви хубави моменти, а самата история е толкова интересна, че нямаше как да не ми стане любим (дори няма да говоря за актьорите..). Всъщност доколкото знам той е създаден по книга, но не съм я чела и няма как да знам кое от двете е по-добро. Но ви съветвам, ако ви е скучно, и се чудите какво да гледате – пуснете си The 100. Със сигурност ще задържи вниманието ви!

100-season-3.png

The Fosters
В The Fosters проследяваме живота на семейството на Стеф и Лена, което приютява младата Кали, след като тя излиза от поправителен дом. Разказва се за нещата с които Кали е принудена да се сблъска, за нейния живот, а и живота на другите деца на Стеф и Лена – синът на Стеф, Брандън, и осиновените близнаци Хесус и Мариана. Този сериал е малко по-различен, засяга разнообразни теми, на които по принцип не се обръща много внимание, но са важни. Когато го започнах дори не очаквах, че ще ми хареса толкова много, но сега чакам с нетърпение новите епизоди. Препоръчвам ви да му хвърлите един поглед, кой знае, може да останете приятно изненадани, точно като мен.

the-fosters.jpg

Shadowhunters
Последният сериал, за който ще говоря, всъщност не е един от любимите ми (все още), но понеже обожавам Реликвите на Смъртните – нямаше как да не го спомена. Та, както знаете, след филма решиха да направят от Реликвите и сериал. За сега съм с леко смесени емоции, някои части ми харесаха (Алек, САЙМЪН, от части Изи), към други бях по-скептична и не задоволиха (за сега) очакванията ми (Клеъри, Джейс..), но съм готова да му дам втори, трети, пети шанс, и да го гледам до край, било то само, за да се ядосвам rs_1024x691-151120131342-1024.shadow-hunters-freeform.ch.1112015.jpgкакво е можело да направят по-добре. Е, този път ще бъда позитивна, и искрено се надявам в следващите епизоди нещата да се подобрят. Ако ли пък не…поне ще се забавляваме на това колко зле са представили част от нещата.

8 thoughts on “My Favourite TV Series #1

  1. Reign е много интересен, но в един момент просто спрях да го гледам. А относно 100, ако не бях убили Лекса, щяха да направят 3-ти сезон много по- поносим.

    Like

Вашият коментар

