January Wrap up & February TBR!

tumblr_o0z4jpYLFx1uch37fo1_1280.jpg

Ето че първият месец от годината мина неусетно. През януари успях да прочета 7 книги, въпреки че последните две бяха доста кратички. Доволна съм от избора си на книги този месец, всички от тях ми харесаха и определено не останах разочарована.

1. „Ясновидците“ – Либа Брей. Ревю на книгата – тук. Оценка: 5/5 звезди.

2. „Синдер“ – Мариса Мейър. Ревю на книгата – тук. Оценка: 4/5 звезди.

3. „Скарлет“ – Мариса Мейър. Ревю на книгата – тук. Оценка: 5/5 звезди.

4. „Крес“ – Мариса Мейър. Ревю на книгата – тук. Оценка: 5/5 звезди.

5. „Тъмна дарба“ – Александра Бракен. Ревю на книгата – тук. Оценка: 5/5 звезди.

6. „Да се биеш с Рубен Улф“ – Маркъс Зюсак. Бях започнала трилогията миналото лято, а ето че и най-сетне я довърших. Втората книжка ми хареса също толкова, колкото и първата. Е, разбира се, няма как да сравняваме дебютната трилогия на Зюсак със следващите му книги – „Аз съм пратеникът“ и „Крадецът на книги“, но още тук можем да усетим част от магията на автора. Заслужава си да й дадете шанс. Оценка: 3/5 звезди.

7. „Когато кучетата плачат“ – Маркъс Зюсак. Това май е любимата ми книга от трилогията за братята Улф. Докато я четях разбрах колко съм се привързала към тези герои, макар всяка от книгите да съдържа по-малко от 200 стр. Оценка: 4/5 звезди.

tumblr_o1sutmKNw21v6o8m8o1_500.jpgНабелязала съм си три книжки за втория месец от годината. Има голяма вероятност да прочета още някоя, но понеже нямам идея какво точно ще ми се дочете след тези три книги, ще споделя само тях. Първата е „Двор от рози и бодли“ от Сара Дж. Маас, която излезе вчера и вече нямам търпение да я започна. Всъщност има голяма вероятност да започна някоя от тези три книги още днес. Втората книга в този списък издирвам от повече от година, и вчера направо щях да подскоча от щастие, когато я намерих в регионалната библиотека – „Изобретението на Хюго“ от Брайън Селзник. Оформлението на книгата е невероятно, надявам се и самата история. Последната книга, която съм решила да прочета през февруари е „Връзка“ от Рейнбоу Роуъл. Чувала съм много хубави неща за нея, така че нямам търпение да я започна и да разбера дали ще ми хареса.
Пожелавам на всички ви един успешен февруари, а на учениците като мен – дано бързо свикнем с новите смени.

Вашият коментар

