Book Cake Tag

bookcaketag.jpg

Много благодаря на Кая, че ме е тагнала!

1. Брашно – Книга, която е започнала бавно, но после бързо те е грабнала.
Помня, че когато започнах „Ангел с часовников механизъм“ четенето вървеше доста бавно, но впоследствие книгата, а и самата трилогия станаха едни от любимите ми!

2. Маргарин – Книга, чието резюме е много завладяващо.
„Пророчеството на гарвана“ от Маги Стийвотър. След като прочетох резюмето на тази книга постоянно се сещах за нея, докато един ден не отидох до книжарницата и не си я купих. Жалко само, че още не са превели и останалите.

3. Яйце – Книга, която мислеше, че ще е кофти, но се оказа доста добра.
„Стъкленият трон“ от Сара Дж. Маас. Всъщност не мислех, че ще е чак „кофти“, по-скоро не бях сигурна дали ще ми хареса. Е, вече е една от любимите ми.

4. Захар – Сладникава книга.
„Фенка“ от Рейнбоу Роуъл. Цялата атмосфера в книгата е много сладка и забавна.

5. Глазура – Книга, която покрива всеки елемент, който харесваш – забавни моменти, екшън моменти и др.
„Град от кости“, а и общо взето всяка книга от „Реликвите на смъртните“. В тази поредица се намира по нещо за всеки.

6. Пръчици – Поредица, към която се обръщаш за повдигане на настроението, когато имаш нужда от това.
„Пърси Джаксън“ – една от поредиците, които винаги ще са на първо място в сърцето ми. Дори просто да прочета някой цитат или нещо, което Пърси е казал, ще повдигне настроението ми.

7. Черешката на тортата – Любимата ти книга от тази година до този момент.
Със сигурност „Двор от рози и бодли“ от Сара Дж. Маас. Няма как да не се превърне в една от любимите ми.

Тагвам: Елена, Мери и Илияна.

3 thoughts on “Book Cake Tag

  1. Стъкленият трон и на мен ми е една от любимите, но често попадам на хора, които имат съмнения за прочитането й. Постът ти ми възвърна желанието да си взема поредицата за Пърси Джаксън и дано скоро се случи! :дд

    Like

Вашият коментар

