February Wrap Up & March TBR!

large

През месец февруари успях да прочета 6 книги. Ето и кои са те:

1. „Двор от рози и бодли“ – Сара Дж. Маас. Ревю на книгата – тук. Оценка: 5/5 звезди.

2. „Изобретението на Хюго“ – Брайън Селзник. Много харесах книгата. Цялото й оформление – многобройните рисунки и снимки, които се съчетаваха прекрасно с действието и историята на книгата, бяха неописуеми. Никога до сега не бях чела подобна книга и се радвам, че имах възможността да го направя. Оценка: 4/5 звезди.

3. „Връзка“ – Рейнбоу Роуъл. Ревю на книгата – тук. Оценка: 4/5 звезди.

4. „Стъкленият меч“ – Виктория Айвярд. Ревю на книгата – тук. Оценка: 4/5 звезди.

5. „Гневът и зората“ – Рене Ахдие. Ревю –тук. Оценка: 4.5/5 звезди.

6. „Тези плитки гробове“ – Дженифър Донъли. Ревю – тук. Оценка: 5/5 звезди.

Успях да прочета едни наистина страхотни книги този месец, въпреки натоварената програма в училище. Плановете ми за март не са много големи, главно защото в момента дори самата аз не знам какво точно ми се чете. Планирала съм единствено „Сезонът на злополуките“ от Мойра Фоули-Дойл, защото излиза тази седмица. Бих искала и поне да започна „Последната империя“, книга първа от поредицата „Мъглороден“ на Брандън Сандерсън, защото отдавна съм й хвърлила око, но все не ми остава време и за нея. Със сигурност ще чета още през месец март, но най-вероятно книгите ми ще са избрани според настроението, в което се намирам.  Успешен месец от мен!

Вашият коментар

