The TBR Book Tag

Untitled-1

Огромни благодарности на Кая за този таг! Аз от своя страна каня всеки, който пожелае, да го направи. : )

1. Как и къде следите вашата купчинка с книги за четене?
Всъщност си имам нещо като списък в главата, който е пълен с повечето книги, които искам да прочета в близкото бъдеще. Разбира се, използвам и Goodreads, но не обръщам много внимание на „to-read“ категорията.

2. Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или електронен формат?
Аз съм от онзи тип хора, които след като си вземат книга (или книги) я прочитат моментално… Така че всъщност аз (поне в момента) нямам книги на хартиен носител, които още да не съм прочела. Плашещо, знам. Но пък имам много електронни книги, които стоят на четеца ми дълго време преди да ги прочета.

3. Как определяте коя да е следващата книга за четене?
Чрез напълно случаен избор и в каквото настроение съм. Или пък ако скоро излиза книга, която очаквам с нетърпение, шансът да започна да я чета в секундата, в която си я взема, е повече от 100%. Така че общо взето чета първо новоизлезлите романи, а когато няма такива, избирам книга според настроението си.

tumblr_o3hwuehf9y1sx83hmo1_1280.jpg4. Посочете книгата, която стои най-дълго в списъка ви за четене. 
Както вече казах, нямам книги на хартиен носител, които все още да не съм прочела, затова ще посоча тази, която е първа в списъка ми в Goodreads, а това е „39 ключа: Лабиринтът с костите“ от Рик Риърдън. Спомням си, че много исках да я прочета преди няколко години, но по някаква причина така и не си я взех. Оттогава си стои в списъка горката, но кой знае, може тази година най-сетне да я прочета…

5. Книга, която наскоро сте добавили към списъка си за четене. 
В момента чета „Последната империя“ от Брандън Сандерсън и много ми харесва, така че най-вероятно това няма да е последната ми среща с него – вчера добавих и „Елантрис“ към списъка си за четене в Goodreads.

6. Книга, която сте добавили в списъка си за четене, заради красивата корица.
Първото нещо, което задържа вниманието ми в „Everything, Everything“, бе красивата корица. Нямам търпение издателство Ибис да издадат книгата.

7. Книга от списъка ви за четене, която не планирате да прочетете. 
Не мисля, че има такава. Да, вероятно ще ми отнеме много време да прочета всяка една книга от този списък, но най-накрая ще успея.

tumblr_o1urfvDspS1u4bb64o1_1280.png8. Непубликувана книга, чиято поява очаквате. 
Вече сме март месец, така че нямам никакво търпение за „Lady Midnight“ от Касандра Клеър. Ще бъде толкова хубаво отново да се завърна към света на ловците на сенки.

9. Книга от списъка ви за четене, която всеки ви препоръчва. 
По принцип аз съм тази, която препоръчва книги на хората около мен, така че в момента не се сещам за никоя.

10. Книга от списъка ви за четене, която всички са прочели, само не и вие. 
По едно време имах чувството, че всички са чели „Не пускай ножа“ от Патрик Нес, само не и аз. Е, надявам се това скоро да се промени.

11. Книга от списъка за четене, която „умирате да прочетете“. 
Вече споменах „Lady Midnight“, затова сега ще кажа „Зима“ от Мариса Мейър, а и надали съм единствената, която си умира от нетърпение за тази книга.

12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?
Ами аз май отбелязвам там всяка втора книга, която ми допадне, така че 164. Въпреки че имам и една друга категория, която пък включва само преведените книги, а те са може би половината от тези 164, ако не и по-малко.

Източници на снимките: 1, 2, 3.

 

2 thoughts on “The TBR Book Tag

Вашият коментар

