March Wrap Up & April TBR!

tumblr_m1svjstbNn1r6is7ko1_500

Месец март откъм четене за мен бе доста по-добър, отколкото си мислех, че ще бъде. Успях да прочета 6 книги, като почти всички от тях веднага ми станаха любими.

1-3. Трилогията „Мъглороден“ – Брандън Сандерсън.
Първите три книги, които прочетох през месец март, бяха именно трилогията „Мъглороден“ от Брандън Сандерсън – „Последната империя“, „Кладенецът на възнесението“ и „Героят на времето“. Имам ревю на първата книга, както и публикация защо всъщност си заслужава да дадете шанс на тази наистина велика трилогия. Мисля, че няма нужда да казвам отново колко много харесвам книгите и е очевидно, че оценката ми за всяка една от тях бе 5 от 5 звезди.

4. „Сезонът на злополуките“ – Мойра Фоули-Дойл.
Това е единствената книга, на която не дадох 5 звезди този месец, но тя също много ми хареса. Нейното ревю можете да прочетете тук, а оценката й е 3.5 от 5 звезди.

5. „Сплавта на закона“ – Брандън Сандерсън.
„Сплавта на закона“ е първата книга от нещо като втората част на трилогията „Мъглороден“, като действията в нея се развиват 300 години по-късно. Обожавам тази книга, докато я четях ми беше изключително приятно и забавно. Макар действието в нея да се развива в същия свят, в който е и „Мъглороден“, тук имаме доста уестърн и криминални мотиви, които според мен пасваха перфектно със същността на героите. Естествено, дадох оценка 5 от 5 звезди.

6. „Кралица на сенките“ – Сара Дж. Маас.
На тази книжка написах едно доста дълго и детайлно ревю, което можете да прочетете тук. Очевидно е, че веднага обикнах книгата, а нейната оценка също е 5 от 5 звезди.

Сtumblr_o4w6qwGS5T1un9wm3o1_1280.jpgлед така успешния месец март за април имам планирани само три книги, една от които – „Лейди полунощ“ от Касандра Клеър, вече започнах. Плановете ми включват също „Перфектна химия“ от Симон Елкелес, както и „Младият Шерлок Холмс: Червената пиявица“ от Андрю Лейн. Не искам да добавям още книги в TBR списъкът ми, защото макар първата седмица на април всъщност да имаме ваканция, този месец се очертава с доста натоварена училищна програма, а и нямам идея какво друго би могло да ми се дочете. Надявам се вашият месец март да е бил също толкова успешен, а защо не и повече, и ви пожелавам един топъл и приятен април, пълен със страхотни книжни попадения!

9 thoughts on “March Wrap Up & April TBR!

    • Почвам я веднага след „Лейди полунощ“! Заслужава си да дадеш шанс на „Мъглороден“, въпреки големината на книгите, те бързо те карат да потънеш в техният свят. 🙂

      Like

  1. Доста книги си прочела. Аз също планирам през април да прочета Лейди полунощ и Перфектна химия и се вълнувам много и за двете. Но за книгите на Брандън Сандерсън ме накара да се замисля – напоследък доста често забелязвам да се говори за него в блогър обществото и може накрая и аз да му дам шанс.

    Like

    • За момента „Лейди полунощ“ е уникална, гледам да я чета бавничко, че да й се насладя на макс. :3 И определено дай шанс на Брандън Сандерсън, ако си почитателка на фентъзито, заслужава си! 🙂

      Like

  2. Теди, браво, прочела си прекрасни книги от прекрасни поредици! Радвам се, че намираш всяка следваща книга на Сара Дж. Маас още по-добра и от предходните :3

    Like

  3. Браво на теб, че си прочела толкова много книги! Всичко, което каза за Брандън Сандърсън, ме накара да прочета тези негови книги. Искам да те питам от къде си ги намерила, защото са спрени от продажба? Намирам ги само в е-формат.

    Like

    • За съжаление не успях да ги намеря никъде (поне в Шумен) и затова се наложи да ги чета на четеца в е-формат… Но книгите са наистина добри и си заслужават! 🙂

      Like

Вашият коментар

