TMI vs TID Tag

1. Любима главна героиня: Теса или Клеъри?
Напоследък имам чувството, че само аз харесвам Клеъри. Но колкото и да я харесвам, Теса винаги ще бъде една идея по-добра от Клеъри. Така че Теса.

2. Любим Херондейл: Уил или Джейс?
Ох, обожавам и двамата, наистина… Но няма как да си изкривя душата и да не кажа Уил. Въпреки че и двамата преживяха и пораснаха много, Уил винаги ще бъде любимият ми Херондейл.

3. Любим любовен триъгълник: Саймън/Клеъри/Джейс или Уил/Теса/Джем?
Ами, май никой не е приемал Саймън, Клеъри и Джейс за любовен триъгълник, включително и аз. Уил, Теса и Джем от друга страна са единственият любовен триъгълник, който обожавам и за който мога да чета вечно.

4. По-добър злодей: Себастиян или Магистърът?
Обичам всичко в Себастиян, особено това колко зъл е. Не помня каква точно бе целта на Магистърът, но мисля, че със Себастиян никой не може да се сравнява.

5. По-добра армия: Демони или Автоматони?
Със сигурност демони! Без тях светът на ловците на сенки нямаше да има смисъл.

6. По-добра първа книга: „Град от кости“ или „Ангел с часовников механизъм“?
Всъщност тук ще кажа „Град от кости“, защото „Ангел с часовников механизъм“ отначало ми се стори леко бавна, но пък впоследствие заобичах трилогията изключително много.

7. По-добра второстепенна героиня: Изабел Лайтууд или Сесили Херондейл?
Сесили е една от любимките ми, през цялото време исках да науча повече за нея и се радвах много, когато я срещахме. Но с Изи съм преживяла много повече, затова и я считам за по-близка до мен, така че тук избирам нея.

8. Кой е по-добър: Нюйоркският или Лондонският институт?
Обожавам всеки един институт, който Касандра е създала! И все пак, Лондонският ми харесва малко повече от Нюйоркският, дали заради обитателите му или времевият период на развиване на действието, бих дала всичко, за да живея там.

9. По-добра последна книга: „Град на небесен огън“ или „Принцеса с часовников механизъм“?
Това е един от най-трудните ми избори. Ще кажа „Принцеса с часовников механизъм“, но обичам и двете книги еднакво много.

10. По-добър епилог: „Град на небесен огън“ или „Принцеса с часовников механизъм“?
И тук ми е много трудно, но отново ще избера „Принцеса с часовников механизъм“, просто защото тя ми разби сърцето по малко по-щастлив начин, отколкото „Град на небесен огън“.

И финалният резултат е 6 на 4 за „Адски устройства“! Разбира се, обожавам и двете поредици, но явно „Адски устройства“ маалко повече. Не бях тагната, но пък ми бе много забавно, така че каня всеки, който пожелае също да направи този таг. 

Вашият коментар

