April Wrap Up & May TBR!

255088-May.gifХристос Воскресе! Пожелавам на всички ви светли празници и да внимавате с храната! През изминалия месец април успях да прочета точно 7 книги, като всяка една от тях много ми хареса и успя да си спечели свое късче от сърцето ми. А ето и книгите:

1. „Лейди Полунощ“ – Касандра Клеър.
Обикнах абсолютно всичко в тази книга и тя безапелационно се превърна в една от любимите ми за годината! По-подробно я обсъждам в ревюто си – тук, а оценката ѝ, разбира се, е 5 от 5 звезди.

2. „Перфектна химия“ – Симон Елкелес.
Една много сладка и приятна книжка, перфектна за пролетните и летни дни. Ревю – тук, а оценката ми е 4 от 5 звезди.

3. „Червената пиявица“ – Андрю Лейн.
Втората книга от поредицата за „Младият Шерлок Холмс“ ми хареса дори повече от първата! Ревюто ѝ можете да прочетете тук, а оценката ми е 4/5 звезди.

4. „Звезден полет“ – Мелиса Ландърс. 
Една невероятна междугалактическа книга, която заслужено получи 5 от 5 звезди, а подробното ѝ ревю можете да видите тук.

5. „Ангелско нашествие“ – Сюзън Ий.
Още една книга, която веднага заобичах. Нейното ревю също е подробно, а оценката ѝ нямаше как да бъде по-различна от 5/5 звезди.

6. „Самодива“ – Краси Зуркова.
Тази книга е едно бижу, което всеки българин (а и не само!) трябва да прочете! Обикнах всичко в книгата, освен може би романтичните моменти и затова оценката ми е 4 от 5 звезди, а подробното ревю е тук.

7. „Абатството Нортангър“ – Джейн Остин. 
Имах нужда от някоя класика и „Абатството Нортангър“ бе перфектният избор! Забавна и истинска, тази книга ме накара да искам да бъда героиня в някой литературен роман, а Джейн Остин още веднъж ме впечатли със стила си на писане. Оценката ѝ е 4 от 5 звезди.

97895427173861461851326.jpgПрез този месец ще излязат много великолепни книги, които аз, разбира се, умирам да прочета. Някои от тях са „Короната“ от Кийра Кас, „Уинтър“ от Мариса Мейър и „Скритият оракул“ от Рик Риърдън. Нямам търпение да разбера още и какво са ни подготвили останалите издателства покрай Панаира на книгата, особено издателство Ибис, както и се надявам издателство Егмонт наистина да издадат A Court of Mist and Fury този месец, защото нямам търпение да разбера как ще продължи историята на Фейра и Тамлин. Надявам се вашият месец април да е бил дори по-успешен от моя и ви пожелавам един невероятен и слънчев май, изпълнен с хубави моменти и още по-хубави книги!

2 thoughts on “April Wrap Up & May TBR!

Вашият коментар

