My Favourite TV Series #2

Най-сетне дойде време и за втората част на публикацията за любимите ми сериали, а първата можете да прочетете тук. Както казах преди, този път ще говоря само за сериалите, които вече са завършени, тоест няма да излизат нови техни епизоди. Отново няма да коментирам много сюжета им, но ще казвам защо обичам всеки един от тях.

Gossip-Girl-Saison-Episode-Serie-En-Streaming-Streaming.jpg

Gossip Girl
В „Клюкарката“ се разказва за живота на няколко богати тийнейджъри, живеещи в елитната част на Манхатън, Ню Йорк. Обичам всичко в този сериал – от комплексните персонажи, невероятната атмосфера, която те, чрез своето положение, задават, до просто уникалните сцени в Ню Йорк и пълната му красота. „Клюкарката“ е една от причините да обичам този град толкова много.

glee_wallpaper_2_by_albertomolina-d3jlml2.jpg

Glee
Един от първите сериали, които ми станаха любими! Glee успя да ме впечатли изключително много – отначало си мислех, че ще е просто един от многото тийнейджърски сериали, с единствена разлика – наличието на постоянно пеене и танцуване, тип мюзикъл. Постепенно обаче осъзнах колко повече крият дълбините на Glee, като епизодите често засягаха важни и сериозни теми, били те съсредоточени единствено към тийнейджърската аудитория или не. Твърдо заявявам, че благодарение на Glee днес съм човекът, който съм, защото този сериал успя да ме научи на много и най-вече – как да бъда по-добър човек. Препоръчвам го на абсолютно всеки!

HRxc0YB.jpg

Chuck
„Чък“ пък е един суперзабавен екшън сериал, който проследява живота на Чък Бартовски, след като в главата му поставят Базата данни на ЦРУ. Още си спомням как по-младото ми аз си мечтаеше да стане таен агент, гледайки всеки един от епизодите на „Чък“. След това съм ги гледала отново много пъти, като всеки следващ път се вълнувам точно толкова, колкото и първия. Обичам, обичам, обичам, защото „Чък“, заедно с „Glee“ и „Клюкарката“ може да подобри настроението ми за броени минути.

e45c6a7790cf512c396f951a1d18cb1a_large.jpeg

The Carrie Diaries
Този сериал за съжаление бе преждевременно спрян, за което до ден-днешен много се ядосвам, понеже го обожавах. „Дневниците на Кари“ разказва за тийнейджърските години на Кари Брадшоу, главната героиня в „Сексът и градът“, като най-вече – за първите ѝ сблъсъци с големия град Ню Йорк. А аз обожавам Ню Йорк. Обожавам и тийнейджърски, сладурски, по-различни от обикновеното сериали, а „Дневниците на Кари“ е точно такъв и затова все още ми е толкова гадно, че го прекратиха само след два сезона.

Merlinmerlin.jpg
Този сериал разказва за дните на младия магьосник Мерлин, съпътстващ Артур и проблемите му навсякъде. „Мерлин“ е много забавен, интересен, необикновен, а и просто приказен с всичките тези замъци, и хубави рокли, и просто всичко. Умирам си за замъци и средновековни истории, а в „Мерлин“ има всичко това, дори и повече. Плюс магия и множество абсурдни ситуации. Трябва да го видите.

Lost26596.jpg
„Изгубени“ е сериалът, чиито шест сезона буквално изгълтах за две седмици това лято. Действието започва, когато самолет се разбива на самотен (и странен) остров, а постепенно са ни представени и почти всичките му пътници. Пълен с мистерии, неочаквани обрати, взривяващи теории и непрестанно напрежение, „Изгубени“ успя да ме спечели милион пъти, като все още понякога стоя и мисля за много от случките на острова. Ако ви се гледа нещо по-различно и грабващо – „Изгубени“ е вашият сериал.

4 thoughts on “My Favourite TV Series #2

  1. Имаше период, в който бях обсебена от „Мерлин“ – наистина невероятен сериал! Смятам тази ваканция да хвърля око на сериала „Изгубени“, въпреки че съм по – скоро скептично настроена. Много интересен пост 🙂

    Like

    • Благодаря ти! ❤ Аз бях същата с "Мерлин", постоянно го гледах. :3 "Изгубени" лично на мен много ми хареса, надявам се да впечатли и теб! ^^

      Like

Вашият коментар

