some random music tag

Много благодаря на Катерина, която ме покани да направя този малко по-различен таг, въпреки че бе преди два месеца… Благодаря ти Кати и съжалявам за забавянето! Аз от своя страна каня всеки, който има желание и харесва музиката, да го направи. : )

1. Последната песен, която чу.

2. Любима група.
Преди май слушах доста повече групи, отколкото сега, но ще кажа Fifth Harmony, Coldplay, Arctic Monkeys, Imagine Dragons и OneRepublic, например.

3. Любим самостоятелен изпълнител.
Selena Gomez, Taylor Swift, Sia, Ariana Grande, Ed Sheeran, Beyoncé, Troye Sivan, The Weeknd, Demi Lovato и със сигурност има още някой.

4. Любим албум.
В момента Revival на Selena Gomez, 1989 на Taylor Swift и Lemonade на Beyoncé.

5. Твоята guilty pleasure песен. 
Glee са виновни.

6. Песен, която си мразел, но сега харесваш.
Песента не е особено нова, но пък като излезе нещо в нея не ми харесваше… докато напоследък все си я пускам.

7. Песен, която си харесвал, но сега мразиш.
Не е чак като да я мразя, по-скоро вече ми омръзна.

8. Песен, с която си израснал.
Почти не помня какво слушах като малка, затова ще оставя въпроса без отговор.

9. Първият албум, който си купи.
Ами.. аз май не съм си купувала сама албуми, но пък нашите ми подариха DNA на Little Mix, брои ли се?

10. Албум, който си намерил случайно, но обичаш.
Пак не съм сигурна брои ли се, но напълно random открих Revival на Selena Gomez, дори не знаех, че е излязъл… и го заобичах.

11. Любима песен на чужд език.
Днес разбрах, че очевидно не слушам достатъчно песни на различен език от английския, затова и нямам по-подходяща за тази категория… Леле, научавам по нещо ново за мен всеки ден.

12. Песен от годината, в която си роден.

13. Песен от любимият ти музикален жанр.

14. Най-надценена песен.

15. Песен, която би препоръчал на всеки.
Цял живот ще твърдя, че в тази песен има по нещо за всеки. Велика е!

16. Песен, която ти напомня за определено събитие.
Като малка бях луда по Avril и общо взето постоянно я слушах, така че имам доста спомени около нейните песни.

17. Песен, на която винаги пееш.

18. Любима песен от саундтрак.
Имаше я в The Host, но и без него много си я обичам.

19. Любима бавна песен.

20. Любима бърза песен.

21. Любима песен в момента.

22. Любима песен на всички времена.

Искрено благодаря на всички, които издържаха до края на този таг и още веднъж каня всеки, който желае, да го направи. : )

2 thoughts on “some random music tag

Вашият коментар

