May Wrap Up & June TBR!

large (1).gifХей, хора! Май месец за мен бе великолепен откъм четене. Успях да прочета много книги, като почти всички веднага ми станаха любими. А ето и книжните ми попадения:

1. „Короната“ – Кийра Кас.
Изключително очарователна и прекрасна книжка, която прочетох на един дъх! Подробното ми мнение за нея можете да прочетете в ревюто ми. 5 от 5 звезди!

2. „Уинтър“ – Мариса Мейър.
Още една невероятна книга! Написала съм достатъчно подробно ревю тук, а оценката ми отново е 5 от 5 звездички.

3. „Преобразяване“ – Бени Хюбнер. 
Определено очаквах повече от книгата, но все пак ми хареса. Ревю – тук, а оценката е 3 от 5 звезди.

4. „Скритият оракул“ – Рик Риърдън.
Новата ми любима книга на Чичо Рик! Обикнах всеки момент в нея, както и си личи от ревюто ми. Разбира се, дадох ѝ 5 от 5 звездички.

5. „Стая“ – Ема Донахю. 
„Стая“ бе една много емоционална и истинска книга, която успя да остави следа в мен. За пръв път чета книга, която да разказва за отвличане, а факта, че повествователя бе петгодишния Джак успя да въздейства на чувствата ми дори повече. Имах някои проблеми с части от книгата, но тя наистина е чудесна. Оценката ми е 4 от 5 звезди.

6. ‘Simon vs. the Homo Sapiens Agenda’ – Becky Albertalli.
Обичам, обичам, обичам тази книга! Наистина не знам какво друго да кажа за нея, затова просто прочетете достатъчно подробното ми ревю. Заслужава си! 5 от 5 звезди.

7. ‘Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe’ – Benjamin Alire Sáenz.
Още една страхотна книга, която неведнъж ме остави без думи. Всеки би се влюбил в историята, както и в истинските ѝ герои. Можете да прочетете ревюто ми тук, а оценката ми отново е 5 от 5 звезди.

8. „Спасителят в ръжта“ – Дж. Д. Селинджър.
Признавам си, не харесах книгата. Холдън, главният герой, през цялото време само мрънкаше и обиждаше хората около себе си, историята ми бе скучна на моменти, а действието – твърде бавно. Единственото нещо, което харесах бе образът на по-малката сестра на Холдън – Фийби, която бе очарователна. Оценката ми е 2.5 от 5 звезди.

9. „Двор от мъгла и ярост“ – Сара Дж. Маас.
Тази книга бързо се превърна в една от най-любимите ми. Краят дори ме разплака, а това на мен не ми се случва често. Тук можете да прочетете подробното ми мнение за книгата, а оценката ми, очаквано, е 5 от 5 звезди.

large.gifС тези девет книги приключвам месец май. Всъщност не очаквах да прочета толкова много книги, независимо от многобройните почивки през месеца, но съм доволна от прекараното ми в четене време. За месец юни не съм планирала кой знае колко. Покрай Панаира на книгата и всичките му отстъпки си набавих малко книжки, които скоро може би ще покажа в първия ми Book Haul и е твърде вероятно да започна да чета някоя от тях. Плановете ми за юни са несигурни главно заради цялото натоварване в училище, затова и най-вероятно ще чета книги според настроението, в което се намирам. Надявам се вашият месец да е бил също толкова успешен, колкото бе моя и ви пожелавам един лек, слънчев, забавен и пълен с хубави книги юни! : )

4 thoughts on “May Wrap Up & June TBR!

  1. Страхотен месец си имала – виждам прекрасни заглавия, някои, до които съм се докоснала и други, до които ми предстои. Пожелавам и следващият месец да ти бъде толкова успешен откъм книжки :))

    Like

  2. Страхотни книги си прочела и този месец! ❤ Ще потърся "Стая", звучи ми много интересно! Също много искам да прочета и двете книги от новата поредица на Сара Дж. Маас. :3
    П.П. – очаквам book haul-а ти! ^^

    Like

Вашият коментар

