Пролетни книжни покупки

bookahul.jpg

Месец май определено бе месецът на книжните отстъпки и по тази причина реших днес да ви покажа всички книги, с които се сдобих по време на Пролетния базар на книгата, както и някои мои книжни покупки от преди и след него. За съжаление, не успях да посетя базара физически, поради факта, че живея в другия край на страната, но пък се възползвах от онлайн отстъпките в сайта на ozone, където също имаше намаления плюс безплатна доставка. Покрай базарните покупки ще ви покажа още четири книжки, три от които си взех малко преди началото на месец май, а четвъртата – около седмица след това. Надявам се да ви бъде интересно, защото аз лично обожавам такъв тип постове, но искам изрично да спомена, че не правя това с цел хвалба, а забавление. Да започваме!

tumblr_o86zfuHrBA1r9bujmo3_1280От доста време бях хвърлила око на поредицата „Паднали кралства“, а когато на 24. май видях, че във фейсбук страницата на издателството ѝ – MBG Books – я има на половин цена (и дори малко по-малко), не издържах и веднага си я поръчах. Имах малко проблеми с доставката ѝ, но пък напълно си заслужаваше! Нямам търпение училището и задълженията да свършат, за да мога да се насладя напълно на четенето.

tumblr_o86zfuHrBA1r9bujmo10_1280.jpgСледващите ми две придобивки са „Аз още броя дните“ от Георги Бърдаров и „На изток от запада“ от Мирослав Пенков. Понеже умея да вземам важни решения сама и навреме, изпуснах намалението на Сиела, по време на което всички книги бяха на половин цена и ми се наложи да си ги поръчам няколко дена по-късно, но само с 20% отстъпка. Е, все пак не съжалявам, че се реших да ги взема, защото още щом ги видях на живо желанието ми да ги прочета се изкачи до небесата. Да се надяваме съдържанието им да е дори по-хубаво от художественото оформление.

tumblr_o877yfc2sW1r9bujmo2_1280.jpgС тези две сладки книжки се сдобих покрай промоцията на онлайн книжарница Orange Center, защото отдавна им бях хвърлила око и нямаше как да ги подмина. Промоцията бе малко след пролетния базар и макар да пише, че важи до 31.05, все още я рекламират и ако си харесате по нещо можете да пробвате да си го поръчате от тук. И двете книжки ми изглеждат много интересни, така че се надявам в най-скоро време да имам възможността да ги прочета.

tumblr_o877yfc2sW1r9bujmo1_1280.jpgА това пък е трилогията, която си поръчах от ozone по случай международния ден на книгата. Реших да ви покажа и нея, понеже ще стои още поне месец в графата с непрочетени, а и поръчката ми пристигна в края на месец април, а този пост стана нещо като майски book haul плюс, минус 1-2 седмици. След като прочетох „Мъглороден“ от Сандерсън, разбира се, трябваше да си взема още някоя негова книга. Е, надявам се тези три съкровища да ми харесат също толкова много, а защо не и повече.

tumblr_o86zfuHrBA1r9bujmo2_1280.jpgПоследната книга, с която се сдобих е „Друговремец“ от Диана Габалдон. Намерих книгата на невероятната цена от 10 лв, като оригиналната е 29. Състоянието на книгата е перфектно, чисто нова е и до ден-днешен не разбирам защо бе така намалена, но съм и много щастлива от този факт. Открих я в една книжарничка от веригата Art Plus, която бе пълна с евтини книги. Можете да разгледате сайта им тук, защото моето посещение там премина много приятно, така че можете да погледнете дали имат магазин и във вашия град. Кой знае, току виж и вие намерите някоя специална отстъпка на желана от вас книга. Искрено ви го пожелавам.

Това беше моят първи book haul. Надявам се да ви е било интересно и приятно, защото на мен ми бе много. Нямам търпение да прочета всяка една от тези книги и да споделя мнението си за тях с вас. А вие с какво се сдобихте покрай пролетния базар на книгата и многобройните му отстъпки? : )

4 thoughts on “Пролетни книжни покупки

Вашият коментар

