Mid-Year Book Freak Out Tag

2121

Едно огромно благодаря на Кая за този таг! Аз от своя страна ще поканя Ади и Нора.

1.Най – добрата книга, която си прочел/а досега през 2016.
„Двор от мъгла и ярост“ от Сара Дж. Маас, „Лейди Полунощ“ от Касандра Клеър или „Скритият оракул“ от Рик Риърдън. Наистина не мога да реша.

2.Най – доброто продължение, което си чел/а досега през 2016.
За да не се повтарям ще кажа „Кралица на сенките“ от Сара Дж. Маас.

3.Новоиздадени книги, които искаш да прочетеш, но все още не си.
Наистина са доста – „Златният мост“, „Правилата на привличането“, „Библиотеката на Въглен връх“, „Аз още броя дните“, както и много други…

4.Най – желани предстоящи издания през втората половина на годината.
Нямам търпение за „Неизчезваща“ от Александра Бракен, а също така и за „Attachments“ и „Carry On“ от Рейнбоу Роуъл, които май също ще видим през тази година.

5.Най – голямо разочарование.
Може би „Спасителят в ръжта“ от Дж.Д.Селинджър, защото имах големи очаквания за книгата, които, за съжаление, не се оправдаха.

6.Най – голяма изненада.
Преди бях дала шанс на „Синдер“, но не ми хареса много, затова пък тази година ѝ дадох повторен шанс и останах изненадана колко повече ми хареса първата книга от „Лунните хроники“, а и колко заобичах цялата тетралогия.

7.Любим нов автор (с дебютна книга или нов за теб).
Със сигурност Брандън Сандерсън! Отдавна бях хвърлила око на книгите му и съм щастлива, че тази година най-сетне реших да ги прочета. Вече са едни от любимите ми!

8.Нов герой, по когото си падаш.
В момента Рисанд от „Двор от рози и бодли“ е най-високо в този списък.

9.Най – нов любим герой.
Мор, Амрен, Касиан и Азриел от „Двор от мъгла и ярост“. Има още много, но тези четиримата плюс Рис са ми friendship goals.

10.Книга, която те е разплакала.
През 2016 се разплаках за пръв път на книга от края на 2014 насам, като честта се падна на „Лейди Полунощ“, която успя да ме разплаче два пъти, а също така и на „Двор от мъгла и ярост“, на която тихичко си ридаех накрая.

11.Книга, която те е зарадвала.
„Скритият оракул“, ‘Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe’ и ‘Simon vs. the Homo Sapiens Agenda’ са последните три книги, на които просто си умирах от щастие. Буквално.

12.Любима книга, превърната във филм, който си гледал/а тази година.
Гледах филма по „Стая“, който много харесах, както и „Me and Earl and the Dying Girl“ наскоро, но пък тази книга четох миналата година… Но да кажем, че се брои за тази категория, въпреки че книгата не е една от любимите ми. Но пък филма ми хареса.

13.Любимо ревю, което си написал/а досега през годината.
Ох, аз по принцип изобщо не си харесвам ревютата… Но може би това на “Скритият оракул” ми хареса как се получи. Даже мъничко се гордея с него.

14.Най – красивата книга, която си си купил/а досега (или си получил/а).
Точно днес получих „Илумине“ от Ейми Кауфман и Джей Кристоф, която издателство Егмонт бяха така добри да ми предоставят, за което съм им адски благодарна, а художественото ѝ оформление ме остави без думи. КРАСОТА НА ВСЯКА СТРАНИЦА! Определено се нарежда при най-красивите ми книги.

15.Кои книги имаш нужда да прочетеш до края на годината.
Наскоро разбрах за „Черната призма“ от Брент Уийкс, която ми звучи много изкушаващо. В този списък са също и трите книги от „Възмездителите“ на Брандън Сандерсън, „Паднали кралства“ и „Друговремец“.

4 thoughts on “Mid-Year Book Freak Out Tag

Вашият коментар

