June Wrap Up + планове

june

Здравейте, хора! Как сте? Училището най-сетне свърши, което означава повече свободно време и мечтани приключения през летните дни. Юни за мен бе повече от натоварен, но все пак имах възможността да прочета няколко прекрасни романа, които ми помогнаха да премина през последния учебен месец. А ето и кои са те:

1. „Кутия за птици“ – Джош Малерман.
Този роман, макар кратък, успя да ме накара да почувствам цялата палитра от емоции. Ревюто му можете да прочетете тук, а оценката ми за него е 4 от 5 звездички.

2. „Илумине“ – Ейми Кауфман и Джей Кристоф.
За пръв път чета книга, която да е разказана чрез разсекретени файлове, че и при това действието ѝ да се развива в космоса. Подробното ми мнение е ето тук, а оценката ми 5 от 5 звезди!

3. „Graffiti Moon“ – Кат Кроули. 
Лека и забавна, „Graffiti Moon“ е типичният тийнейджърски роман. Ревю – тук. Оценката ми е 3.5 от 5 звезди.

4. „Неизчезваща“ – Александра Бракен.
Дългоочакваното продължение на „Тъмна дарба“ най-сетне е тук, а Александра Бракен се завръща с пълна сила. Много харесах книгата, затова и оценката ми е 4.5 от 5 звезди, а ето и ревюто ѝ.

5. „Библиотеката на Въглен връх“ – Скот Хокинс.
Един от новите ми любими романи! Определено е доста по-различен от останалото фентъзи, но това далеч не означава, че не е толкова добър. Оценката му заслужено е 5 от 5 звезди, а ревю можете да прочетете тук.

6. „Чуждо влияние“ – Джил Хатауей. 
Последната книжка за месеца буквално завърших преди час, а тя е перфектна за тийнейджърите, които харесват леките и неангажиращи криминални романи. Четох първата точно преди година, затова и помислих, че сега ще е най-подходящото време за нейното продължение. То пък ми хареса дори повече от „Чужди очи“ и останах приятно изненадана. Оценката ми за романа е 4 от 5 звезди.

anchor-i-refuse-to-sink-amazing-forever-beautiful-tumblr-finally-hipster-summer-finally-here-love-this-Favim.com-785758Този път не мисля да включвам какви книги планувам да прочета през месец юли, защото съм замислила една отделна публикация със заглавията, на които съм хвърлила око за през лятото, която се надявам да успея да пусна скоро. Плановете ми за лятото са да се насладя само на хубави книги, били те и по-малко от предвиденото. Също така се надявам сега, когато вече имам повече време, да съм и по-активна в блога, и благодаря на всички вас, които следите публикациите ми. Пожелавам на всички ви едно прекрасно лято, изпълнено с незабравими мигове, усмивки и много почивка. : )

Вашият коментар

