Български книжен маратон Wrap Up

ьяьяьПървият ми книжен маратон премина повече от успешно! През тази една седмица, в която се проведе Българския книжен маратон, успях да прочета и петте избрани от мен заглавия. Доволна съм, че изпълних и седемте книжни категории (tbr поста можете да прочете тук), макар за някои от тях да използвах една и съща книга. Това обаче ми даде малко повече свобода и успях максимално да се насладя на избраните произведения, без да бързам да ги завърша и да се стремя към успех, а не наслада. Но без повече празни приказки, нека ви представя прочетените от мен книги по време на маратона и мнението ми за тях. : )

1. „Аз още броя дните“ – Георги Бърдаров.
Тази книга ме накара да чувствам. И то много. Прочетох я през първия ден от маратона, но все още ме държи. Имам ревю за нея (ето тук), но дори сега не знам какво друго да кажа освен прочетете я. Моля ви, направете го.

2. „Повелителят на мухите“ – Уилям Голдинг.
Само на тази кратка класика не дадох 5 звездички в гудрийдс, за разлика от всички останали книги от маратона. Хареса ми, но дотам. Книжката показва невижданата страна на хората (в случая деца, което бе още по-шокиращо), когато са поставени в екстремни условия. Бе доста интересно да проследя метаморфозата, през която преминаха, отхвърлени на самотен остров, но нещо ми липсваше.

3. „Вестители“ – Цветелина Владимирова.
Обичам тази книга. Много, много, много я обичам. Никога не съм очаквала, че ще заобичам български роман толкова много, но, хей, ето ме. Можете да прочетете ревюто ми тук, а ако все още не сте чели книгата – какво чакате?

4. „Десет малки негърчета“ – Агата Кристи.
За пръв път чета книга на Агата Кристи (да, знам), но съм повече от възхитена! Ако и вие искате да прочетете нещо нейно (трябва), започнете с тази книга, защото се чете много бързо, но те въвлича изцяло в историята и те кара да се чудиш заедно с другите кой ли може да е убиецът, и какъв е неговият мотив. Горещо препоръчвам!

5. ‘Since You’ve Been Gone’ – Morgan Matson. 
‘Since You’ve Been Gone’ ми отне най-много време, но успях да ѝ се насладя максимално. Историята на Емили бе изпълнена със забавни моменти, страхотна музика, неочаквани приятелства и един списък, чакащ да бъде изпълнен. ‘Since You’ve Been Gone’ е повече от перфектна за летните дни, а вие ще станете част от приключението на Емили и компания, което няма как да не обикнете. Намерите ли тази книга – веднага я вземете. Заслужава си.

4 thoughts on “Български книжен маратон Wrap Up

  1. Поздравления, че си успяла да прочетеш толкова в първия ти маратон. Аз ще ти препоръчам „Карибска мистерия“ на Агата Кристи. Напълно подходящя за лятото и интересна. 🙂

    Liked by 1 person

Вашият коментар

