July Wrap Up & August TBR!

tumblr_m821j1ltTw1qkwr0go1_500

Още един месец приключи и то напълно успешно. През юли прочетох 13 книги (най-добрият месец за годината!) и една малка допълнителна новела. Много от книгите се превърнаха в мои любимци, като повечето от тях получиха по пет звезди. А ето и равносметката за изминалия месец:

1. „Стоманеното сърце“ – Брандън Сандерсън.
Ревю – тук. Оценка: 5/5 звезди.

0.5. ‘Mitosis’ – Брандън Сандерсън.
Тази кратка новела е към трилогията „Възмездителите“ и като всичко от Сандерсън, разбира се, получава 5 от 5 звездички.

2. „Зарево“ – Брандън Сандерсън.
Ревю – тук. Оценка: 5/5 звезди.

colorful-decorations-design-diy-Favim.com-3071337.jpg3. „Прикачен“ – Рейнбоу Роуъл.
Обичам всичко, което Роуъл пише и „Прикачен“ не е изключение. Подробното ми мнение можете да прочетете в ревюто ми, а оценката ми отново е 5 от 5 звезди.

4. „Злочестие“ – Брандън Сандерсън.
Ревю – тук. Оценка: 5/5 звезди.

5 – 9. Български книжен маратон Wrap Up
В публикацията, чийто линк е заглавието, съм коментирала прочетените от мен книги по време на Българския книжен маратон, който се проведе този месец. Слагам тази публикация тук, за да не повтарям написаното там.

10. ‘Amy & Roger’s Epic Detour’ – Morgan Matson. 
Тази книга също много ме впечатли и си заслужи 5 от 5 звезди. Бе забавна и интересна, а множеството допълнителни изрезки и рисунки бяха добре дошли. Тук можете да прочетете публикацията ми с причини защо всъщност творчеството на Морган Матсън си заслужава.

11. „Паднали кралства“ – Морган Роудс. 
От много отдавна бях хвърлила око на тази трилогия и времето ѝ най-сетне дойде. Хареса ми, определено има потенциал, някои от романтичните моменти ми бяха малко странни и неловки, но пък четенето бе забавно. Оценката ми е 4 от 5 звезди.

12. „Летни дни и летни нощи“ – съставител Стефъни Пъркинс. 
Много се зарадвах, когато разбрах, че Стефъни Пъркинс ще издава още една антология, защото много харесах зимната ѝ такава, а още повече се зарадвах, когато издателство Сиела я преведоха. Ревюто ми е достатъчно подробно и отразява всеки от разказите, а цялостната ми оценка за сборника е 4 от 5 звезди.

13. „Въстаническа пролет“ – Морган Роудс. 167131-Summer-Sunset
Книга втора от „Паднали кралства“ завърших точно преди официално да настъпи август (около 10 минути преди полунощ, за да сме точни). Хареса ми повече от първата, неловки моменти тук почти липсваха, но действието се развиваше малко по-бавно. И все пак, тези книги са изключително приятни за четене, въпреки че почти през цялото време убиват по някого. Оценката ми е 4.5 от 5 звезди.

Плановете ми за август включват третата книга от поредицата „Паднали кралства“ – „Сгъстяването на тъмата“, която вече започнах, както и тетралогията ‘The Raven Boys’ от Маги Стийвотър. Все още не съм сигурна кои други книги ще прочета, но се надявам „На изток от запада“ от Мирослав Пенков също да се нареди в този списък. Дано месец юли да е бил също толкова успешен и за вас, като имаме предвид множеството маратони и ви пожелавам един също толкова приятен август, изпълнен с многобройни приключения и усмивки.

4 thoughts on “July Wrap Up & August TBR!

  1. УАУ! Имала си страхотен читателски месец! Много се радвам, че си харесала „Паднали кралства“ – това е една от любимите ми поредици! <333 Пожелавам ти месец август да е също толкова успешен 🙂

    Like

Вашият коментар

