The Ultimate Game of Thrones Book Tag

c9lzmv4d3mgzpnyntz7s.jpg

Много благодаря на Юли и Ева за поканата да направя този таг! Нека всеки, който пожелае, да се чувства свободен също да се включи в тага.

1. “We do not sow”: Книга, която не би си купил/а.
Знам, че тези книги имат много фенове и това е мое лично мнение, но не бих си купила „Здрач“ или „50 нюанса сиво“. Всъщност може и да прочета „Здрач“ (въпреки че може би щях да я харесам повече ако я бях прочела преди години) някой ден, но не и да си я купя, както и не бих дала пари за втората спомената.

2. “Fire and blood”: Книга, която предизвика силни емоции в теб.
Ще посоча ‘Harry Potter and the Cursed Child’, защото колкото и странна да е тази книга, с нея се изненадвах, плаках и смях постоянно. Много по-различна е от любимите ни книги за Хари, но ми донесе същото топло чувство и определено си заслужава.

3. “Winter is coming”: Любимото ти зимно четиво.
Миналата зима прочетох ‘My True Love Gave to Me’, първата антология на Стефъни Пъркинс и до ден днешен с усмивка си спомням за някои от разказите в нея. Точно тези разкази бързо се превърнаха в едни от любимите ми за зимата и съм сигурна, че тази година дори ще препрочета някои от тях.

4. “Family. Duty. Honour.”: Книга със силни семейни връзки.
Семейството в „Лейди Полунощ“, както и във всички книги на Касандра Клеър е най-важно. Точно заради този мотив ги обичам толкова много.

5. “Growing strong”: Книга, за която си имал/а ниски очаквания, но са нараснали.
Когато за пръв път чух за „Тези плитки гробове“ от Дженифър Донъли, въпреки че вече бях запозната с творчеството на авторката, не бях особено сигурна дали книгата ще ми допадне. За моя радост, тя се превърна в една от любимите ми и определено не останах разочарована.

6. “Ours is the fury”: Книга, която те е разгневила.
„Всички наши места“ от Дженифър Нивън. Когато си купих книгата се надявах много да ми хареса, но по-скоро ме разочарова. Очаквах много повече.

7. “Unbowed. Unbent. Unbroken.”: Книга, към която имаш непоколебима отдаденост.
„Пърси Джаксън“, „Академия за вампири“, „Град от кости“, „Хари Потър“, „Игрите на глада“, „Аз съм пратеникът“, „Пророчеството на гарвана“, както и много, много други.

8. “A Lannister always pays his debts”: Книга, към която се чувстваш задължен.
Няма как да не благодаря на книгите, заради които преоткрих любовта си към четенето – „Маговетри“ и „Пърси Джаксън“. Въпреки по-леки и детски дори, заради тях с нетърпение се отправях към книжарницата и се надявах да намеря в нея следващата си любима книга.

Вашият коментар

