summer playlist #1

Реших да разнообразя малко с един музикален пост. Накратко – ще ви представя едни от най-слушаните от мен песни това лято (засега). Не са свързани с нещо определено, просто наскоро ги открих и оттогава не съм спряла да ги слушам. Кой знае, може и на вас да ви харесат, а аз да направя втора част на поста в края на лятото.

Ще започна с един албум, който открих още в началото на месец юли. Малко е нестандартен, но пък много ми харесва. Някои песни повече, други – по-малко, но си личи любовта, с която е работено по него. Ако някой път се чудите какво да слушате – обърнете му внимание, има доста различни песни в него.

The Chainsmokers забелязах покрай ‘Don’t let me down’, която стана доста популярна напоследък и докато се усетя, вече непрекъснато слушах тези две техни песни.

За следващите песни обяснение нямам, просто много ми харесват и следователно ги слушам постоянно.

Завършвам с един кавър, който открих едва вчера, но не мога да спра да слушам. Обожавам Maia Mitchell и нейната версия на песента, която ми харесва много, много повече от оригинала.

Вашият коментар

