Teen Wolf Book Tag

Teen-Wolf-Renewed-for-Season-5.jpg

Много благодаря на Анна и Ралица за този таг! Голяма фенка съм на Teen Wolf, чакам новия сезон с нетърпение и много се зарадвах, когато разбрах, че има книжен таг, посветен на сериала. Правенето му ми бе много забавно, четенето, надявам се, също ще бъде. : )

1. Scott McCall – The character who evolved the most in a book.
Ронан от ‘The Raven Cycle’ определено израстна много през тези четири книги и вече открито показва чувствата си, вместо да се затваря в себе си.

2. Stiles Stilinski – A book that you didn’t have many expectations about but found charming.
Помня, че нямах особено големи очаквания за „Обещание“ от Карина Хали, но пък книжката успя да ми допадне.

The_Raven_King_Cover_Official.jpeg3. Lydia Martin – A book with a pretty cover.
Корицата на ‘The Raven King’ е една от най-красивите, които съм виждала.

4.Alison Argent – A book with forbidden love.
„Вестители“ от Цветелина Владимирова съдържа в себе си забранена, но много истинска любов.

5.Derek Hale – The book which started you reading.
Част от любовта си към четенето дължа на поредиците „Пърси Джаксън“ и „Маговетри“. Ех, спомени…

6. Malia Tate Hale – A character with a shady past
Миналото на Солара от „Звезден полет“ определено не е едно от най-блестящите, но тя до края прави всичко възможно да го заличи.

7. Kira Yukimura – A character with oriental features
И аз като Ралица ще кажа Джем от „Адски устрйства“, също и Парк от „Елинор и Парк“, но далеч не съм сигурна дали пасва на категорията.

13879044._SY540_.jpg8. Jackson Whittemore – A bad character you couldn’t help but love.
Този път няма да избера редовно споменаваните Драко и Уорнър, и ще кажа Себастиан Моргенстърн от „Реликвите на смъртните“. Иска ми се съдбата му да не бе такава.

9. Liam Dunbar – The last book you bought.
Май последно си купих „Вестители“, но не съм много сигурна.

10. Brett Talbot – A character that plays sport.
Луис от „Верижна реакция“ играеше футбол.

Вашият коментар

