Goodreads Book Tag

Много благодаря на Юли, Павлина и Ева-Мария за това, че ме поканиха да направя този таг. Страхотни сте!

 1.Коя беше последната книга , която маркирахте като прочетена?
„Проклятието на тигъра“ от Колийн Хоук. Ето и линк към ревюто ми.

2.Кои са книгите , които четете в момента?
Точно сега чета… нищо. Обаче доста успешно напредвам с изгледаните сезони на Gilmore Girls.

3.Коя книга добавихте последно към списъка си за четене?
„Малката принцеса“ от Франсис Бърнет. Издирвах класики за четене и тази привлече вниманието ми.

4.Коя е следващата книга , която сте запланували да прочетете?
Може би ще започна „Търсенето на тигъра“, втора книга от поредицата на Колийн Хоук.

5.Използвате ли системата за оценяване на Goodreads?
Абсолютно. Доста често обаче давам малко по-висока оценка от заслуженото, а след време съжалявам за това. Понякога има и обратни случаи – давала съм 4 звезди на дадена книга, но след като месеци наред постоянно съм се сещала за нея ми се иска да ѝ вдигна оценката. Понякога го правя, друг път – не, но оценката почти винаги не е едно към едно с мнението ми за книгата. Да не забравяме и половинките, които, за съжаление, не могат официално да се добавят в goodreads.

6.Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за 2016 година?
Считайки, че предизвикателството ми за 2016 година е да прочета само една книга – о, да, определено.

7.Имате ли wishlist?
Не, искам общо взето почти всяка книга в to-read рафтчето ми, затова и няма смисъл от wishlist.

8.Коя е следващата книга, която планирате да си купите?
Не съм особено сигурна, но очаквам „Бляскавият двор“ от Ришел Мийд с голямо нетърпение, така че вероятно ще е тя.

9.Имате ли любими цитати, който обичате да споделяте?
Рядко харесвам цитати в goodreads, но ще споделя последния, който съм си отбелязала:

“One of the secrets of the universe was that our instincts were sometimes stronger than our minds.”
― Benjamin Alire Sáenz, Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe

10.Кой е любимият ви автор?
Не бих могла да спомена само един: Рик Риърдън, Дж. К. Роулинг, Стефани Пъркинс, Ришел Мийд, Касандра Клеър, Брандън Сандерсън, Сара Дж. Маас, Рейнбоу Роуъл, Сюзан Колинс и още много, много, много…

11.Присъединили ли сте се към някои групи?
Да, членувам в Top 5 Wednesday групата, както и в Rachel E. Carter YA Book Club, но във втората бях случайно добавена и никога не влизам.

12.Колко книжни рафтчета (bookshelves) имате в Goodreads?
Освен стандартните съм си добавила и read-in-english, e-reader, school, to-finish и translated-books-to-read, които ми помагат да разгранича книгите си малко повече. Скоро дори мисля да си добавя още едно книжно рафтче – classics. Книгите в съответните рафтчета можете да видите в профила ми в goodreads.

Вашият коментар

