August Wrap Up & September TBR!

autumn-background-beautiful-blue-Favim.com-2062746-5.jpg

Леле, поредният успешен месец. Приключих август с 13 нови книги, прибавени в купчината на прочетените, като всяка от тях харесах много. Но без повече приказки, нека разгледаме изборите ми през изминалия месец.

1. „Сгъстяването на тъмата“ – Морган Роудс.
Третата книга от поредицата „Паднали кралства“ бързо се превърна в любимата ми до сега. Всичко става все по-вълнуващо и напрегнато, и определено нямам търпение да разбера какво ще се случи нататък. Оценка: 5/5 звезди!

2. ‘Harry Potter & the Cursed Child’ – Дж. К. Роулинг.
Хари Потър винаги е заемал важна част в сърцето ми, така че нямаше как да пропусна поредната история в този страхотен свят. Макар и доста по-различна от останалите, осмата част на това приключение, която според мен е най-добре да се разглежда отделно от останалите книги, съдържа свой собствен чар и ни е представена под формата на пиеса. Обикнах новите герои и техните премеждия, и дори изпитах носталгия по останалите книги. Оценката ми няма как да е по-различна от 5 звезди.

3. „Парченца от нашия живот“ – Хелън Дънбар.
Книжката бе много приятна за четене и определено ми хареса повече, отколкото очаквах. Ревюто ми ще намерите тук, а оценката ми е 4 от 5 звезди.

tumblr_mtiqoipl3f1rdmupao1_500.jpg4. ‘The Raven Boys’ – Maggie Stiefvater.
Реших да си припомня тази невероятна книга в оригинал и я препрочетох, за да продължа с останалите три части от тетралогията. Оценка: 5/5 звезди.

5. „Сърца за разбиване“ – Али Новак.
Много сладка книга, напълно подходяща за отпочиване. Ревю – тук. Оценка: 4/5 звезди.

6. „Правилата на привличането“ – Симон Елкелес.
Поредната чаровна тийн книга, която прочетох този месец. Подробности можете да прочетете в ревюто ми, а оценката ми е 4 от 5 звезди.

7. ‘The Dream Thieves’ – Maggie Stiefvater.
От доста време си мечтаех да довърша тетралогията на Стийвотър и тази книга бе следващата в списъка. Определено не останах разочарована и бързо ѝ дадох 5 звезди.

8. „Златният мост“ – Ева Фьолер.
Ева Фьолер още веднъж ми напомни защо обичам книгите за пътуване във времето, както и ме накара да съжалявам за деня, в който реших да спра да чета „Тримата мускетари“. Ще поправя тази грешка, обещавам, а дотогава ето ревюто ми на „Златният мост“, която получи заслужени 4 от 5 звезди.

9. „Верижна реакция“ – Симон Елкелес.
Финалната книга в трилогията на Симон Елкелес малко ме разочарова, но повечето неща успяха да ми допаднат. Ревю – тук, оценка: 3/5 звезди.

10. ‘Blue Lily, Lily Blue’ – Maggie Stiefvater.
Поредната страхотна книга в ‘The Raven Cycle’ – най-добрата от четирите според мен. Заслужени 5 от 5 звезди.

tumblr_nysxdd8fDF1scvlezo1_500.gif11. ‘The Raven King’ – Maggie Stiefvater.
Бе ми много трудно да се разделя с поредицата, но всяко хубаво нещо си има край. И то какъв. ‘The Raven King’ бе всичко, за което съм си мечтала – епична, невероятна, забавна и завършваща по най-добрия начин. 5 от 5 звезди!

12. „Проклятието на тигъра“ – Колийн Хоук.
Колийн Хоук ме поведе на приключение в Индия, което нямаше как да не харесам. Подробно ревю – тук, оценка: 4/5 звезди.

13. „Арена 13“ – Джоузеф Дилейни.
Една епична антиутопична книга, съдържаща множество фентъзи елементи и кървави битки. Ревю – тук, оценка: 4/5 звезди.

tumblr_nb7qs1mow81r6i9dso2_1280Както всички знаете, септември е месеца на училището. Понеже тази година започвам 12. клас нямам никаква представа как това ще се отрази на читателските ми навици, но ще се опитам да чета колкото мога. И все пак, дотогава има още петнадесет дни, за които съм си набелязала някои заглавия. „Търсенето на тигъра“ от Колийн Хоук започнах още вчера и съм сигурна, че скоро ще приключа, защото ми харесва дори повече от първата. Издателство Егмонт пък вчера ни изненадаха приятно с оповестяването на книгите, които ще издадат този месец и за които нямам никакво търпение. „Бронзовият ключ“ от Холи Блек и Касандра Клеър, „Сирената“ от Кийра Кас и „По залез“ от Александра Бракен са само част от заглавията, които очакваме и които със сигурност ще се постарая да прочета скоро. Пожелавам на всички ви ползотворен месец септември и приятно посрещане на есента, която определено е един от най-красивите сезони. Ето една хубава причина да се порадвате на края на лятото. : )

Вашият коментар

