Intergalactic Book Tag

_027475_.jpg

Големи благодарности на Памела за този интергалактически таг – много се забавлявах докато го правих! Аз от своя страна ще поканя Кая и Юли  – дано на тях също да им хареса. : ) 

1. Космос: Назови книга, която не принадлежи на този свят (необикновена) – развива се на място различно от твоето.
Този път ще заложа на място, което наистина съществува, а именно Марс. Почти не говоря за „Марсианецът“, не знам защо, но книгата ми хареса и то много. Ако ви се чете научна фантастика или просто за едно приключение, развиващо се на милиони километри от нас – дайте ѝ шанс.

2. Черна дупка: Книга, която напълно те е погълнала.
Четейки „Аз съм пратеникът“ не исках да спирам. Маркъс Зюсак определено знае как да задържи вниманието на читателите си.

3. Светлинна скорост: Назови книга, за която си толкова нетърпелив, че би пътувал със светлинна скорост, за да я вземеш.
„Бляскавият двор“ от Ришел Мийд, „Бронзовият ключ“ от Холи Блек и Касандра Клеър, „Сирената“ от Кийра Кас, „По залез“ от Александра Бракен, „Всичко, всичко“ от Никола Юн и „Ангелски свят“ от Сюзън Ий са книгите, които би трябвало да излязат през месец септември и които нямам никакво търпение да си взема. Леле, те били доста.

9789542709367.jpg4. Мъглявина: Назови книга с красива корица.
Корицата на „Сянка и кост“ бе първата причина да поискам да си купя книгата. Цялата трилогия „Гриша“ е с вълшебни корици.

5. Мултивселена: Назови spin-off поредица, която обичаш.
Много обичам spin-off поредиците на Рик Риърдън и Касандра Клеър, но тях май ги споменавам всеки път, така че – „Кръвни връзки“ от Ришел Мийд, която също просто обожавам.

6. Гравитация: Назови любимата си двойка, която сякаш се привлича с гравитационни сили.
Трудно ми е да оставя само един отговор на този въпрос, но Ема и Джулиън от „Лейди Полунощ“, въпреки че не са официална двойка, имат връзка, на която дори гравитацията може да завиди.

7. Големият взрив: Назови книгата, която те запали по четенето.
Пърси, Пърси, Пърси. Но също така „Игрите на глада“ ми отвориха очите за антиутопиите, „Реликвите на смъртните“ ме караха да търся книги с паранормални герои, а пък заради филмите по „Хари Потър“ (да, гледах тях първо, judge me) разбрах за любовта си към магията и въображението ми вече никога не бе същото. Йей!

8. Астероид: Назови кратка история или новела, която обичаш.
„Фермата на животните“ от Джордж Оруел е една от най-кратките класики, които съм чела, но и досега стои в съзнанието ми. Книгата е повече от невероятна и без съмнение е една от любимите ми. Ако все още не сте я чели – направете го, със сигурност ще предизвика много емоции.

9. Галактика: Назови книга с няколко гледни точки.tumblr_o0hl8c2EeN1uyp070o1_500.jpg
Любимото ми нещо в „Игра на тронове“ е това, че всяка глава се разказва от различен герой. По този начин е доста трудно да „заемеш страна“ и да имаш само един любимец – скоро харесваш всички еднакво много.

10. Космически кораб: Назови заглавие на книга, което би било идеално име за космически кораб.
Доста оригинален въпрос, на който давам възможно най-неоригиналния отговор: „Илумине“! Просто гениално.

8 thoughts on “Intergalactic Book Tag

  1. Страхотни отговори и избрани заглавия 🙂 Аз също много се вълнувам за новата книга на Мийд, но четох и доста негативни критики, които малко ме притесняват. Но въпреки това няма как да не й дам шанс.

    Like

    • Благодаря ти! :3 И аз срещнах негативни мнения, но твърде много харесвам творчеството ѝ и не бих пропуснала нейна нова книга. Всеки има различно мнение, дано на нас да ни хареса много повече. ^^

      Like

  2. Много ти благодаря за тага ❤ Въпросите са доста интересни (а и отговорите ти), затова ще бързам да го направя, колкото се може по – скоро!

    Like

Вашият коментар

