summer playlist #2

Хей, хора, първо искам да се извиня, че тези дни почти ме няма, но вкъщи правим ремонт и нямам време за нищо. По тази причина реших днес да ви представя втората част на летния ми плейлист. Аз съм от хората, които щом харесат дадена песен не спират да я слушат, докато не им омръзне. Песните по-долу може и да не са много, но, повярвайте ми, всяка една от тях се пуска по над три пъти един след друг. И така, нека пристъпим към песните.

summer playlist #1

Sia никога не разочарова, а новият ѝ сингъл бързо се превърна в най-слушаната ми песен за последните дни.

Новата песен на Ellie Goulding е доста сладка и също бързо стана част от летния музикален списък.

Следващите две песни, въпреки че едната далеч не е нова, открих наскоро и оттогава слушам всеки път, когато ми се прииска да танцувам или просто имам нужда от нещо ободряващо.

Cruel и Cool Girl започнах да слушам заради българските музикални тв програми, които просто не спират да ги пускат. Е, скоро и на мен много ми харесаха, така че се преместиха и в моя YouTube.

Завършвам с две изпепеляващи парчета на Beyoncé, които харесах още с излизането на албума Lemonade, но наскоро преоткрих и не спирам да слушам.

Вашият коментар

