Back To School Tag

3770645.jpg

Много благодаря на Габриела и Юли за тага! : )

1. Кой клас/курс си?
Тази година съм 12. клас.

2. За какво се вълнуваш/притесняваш относно предстоящата учебна година?
Притесненията ми са като на всички завършващи – как ли ще се справя с матурите и кандидатстването в университет, а също така и самият бал. Не харесвам показността и шума, които съпровождат бала, но се надявам всичко да мине чудесно. Вълнувам се за това каква ще бъде последната ми година в училище и за настъпването на следващата фаза в живота ми, през която ще трябва да съм много по-самостоятелна. Но това също и ме притеснява.

3. Любимата част от подготовката преди училище/университет?
Много обичам купуването на учебници, тетрадки, канцеларски материали, както и самия процес на подготвяне за учебната година. Да преглеждам по кой предмет ще ми трябва нова тетрадка, да избирам подвързии за учебниците, дори написването на бележника и новата учебна програма ме вълнуват. За жалост, част от тези неща тази година липсват при мен – далеч нямам толкова учебници за купуване (което също е и хубаво), а тетрадки и канцеларски материали имам в изобилие. Частта с бележника и програмата обаче все още е в сила.

4. Какво мислиш за училището и класа си/университета и групата си?
Харесвам училището си и то много – все пак е най-елитната гимназия в града. От класа ми има още какво да се очаква, понякога се разбираме, друг път – не, но се надявам тази година, като за последно, нещата да са по-добре.

5. В колко часа ставаш за училище/университета?
В момента съм втора смяна и планирам да ставам от 7 до 8. Миналата година ставах в 8, но времето далеч не ми стигаше за всичко, така че предполагам тази поне ще опитам да ставам по-рано. Когато съм първа смяна ставам в 6:30 – 6:45.

6. Старателна ученичка/студентка ли си? 
По принцип не отделям много време на уроците си, но се старая. Ако имаме домашно гледам да го напиша, но рядко научавам всички уроци просто, защото трябва. По-скоро ги оставям само за когато ще ме изпитват върху тях или ни предстои контролно. Понякога дори тогава не ги научавам (надявам се тази година нещата да са различни), но поне винаги знам какво става в часовете.

7. Раница или дамска чанта?
Досега не съм ходила с дамска чанта на училище, засега не мисля и да почвам. Раницата ми е повече от удобна, така че тя е моят избор.

8. Стил на обличане в училище/университета?
Нямам определен стил – нося каквото ми е удобно. Най-често това са тениска, кецове, дънки или клин.

9. Интересен/забавен спомен от училище/университета?
Имам много забавни спомени от училище, но те всички включват ситуации, които някой надали ще разбере, затова ще ги запазя за себе си.

10. Кого тагваш?
Нямам представа кой още не е тагнат, затова оставям този въпрос отворен. Разбира се, всеки, който пожелае, да се чувства поканен.

Вашият коментар

