September Wrap Up & October TBR!

tumblr_mb7ok4byau1qf6rvbo1_1280

Месец септември бе един от най-слабите ми книжни месеци, но покрай училище и други ангажименти нямах много време за четене. Все пак успях да прочета четири книги, които си бях набелязала от много отдавна, но винаги пропусках. Щастлива съм, че най-накрая имах възможността да ги прочета, а ето и кои са те:

1. „Търсенето на тигъра“ – Колийн Хоук.
Втората книга от сагата за тигрите на Колийн Хоук също бе много интересна. Подробното ми мнение можете да прочетете тук, а оценката ми е 3.5/5 звезди.

2. „1984“ – Джордж Оруел. 
Споменавала съм колко много обичам „Фермата на животните“, затова и трябваше да прочета другото много известно произведение на Оруел – „1984“. Книгата ми хареса малко по-малко от „Фермата на животните“, но отново ми направи голямо впечатление. Определено те кара да мислиш и съдържа множество зловещи събития. Оценката ми е 4 от 5 звездички.

3. „Сянката на вятъра“ – Карлос Руис Сафон.
Великолепен роман! Дълго време слушах колко е хубав, но все нещо ме спираше да посегна към него. В средата на септември най-сетне се престраших достатъчно и го започнах, а той взе, че се превърна в новото ми любимо четиво. По-подробно ревю – тук, а оценката, разбира се, е 5 от 5 звезди.

4. „На Изток от Запада“ – Мирослав Пенков.
Последното четиво за месеца бе сборник с разкази от Мирослав Пенков, който ме впечатли страшно много и дори сега, седмица след приключването му, съдбите на героите все още не напускат ума ми. Коментирах поотделно разказите в ревюто си, а оценката ми няма как да е по-различна от 5 звезди.

tumblr_ocod7b8ekh1vea8mao1_500Октомври се води месецът на страшните неща – Хелоуин наближава с пълна сила. Аз обаче изобщо не обичам страшните истории, плаша се от почти всичко и предпочитам да избягвам зловещото. Във връзка с това, надали ще прочета нещо страшно този месец, но пък кой знае. Засега в плановете ми влизат единствено новите книги на издателство Егмонт, както и „Книга на тайните“ от Ерика Суайлър, която взех от училищната библиотека. Нямам представа дали книгата ще ми хареса, но още когато излезе привлече вниманието ми с красивото си оформление. Надявам се този месец да имам повече време за четене и дано вашият септември да е бил по-добър от моя. Пожелавам ви страхотен, есенен октомври, изпълнен или със страшни филми и истории, или с горещ шоколад, топли одеяла и приятни книжки. А защо не и двете. : )

Вашият коментар

