NY Times By The Book Tag

new-york-times-sunday-styles-breakfast-pancakes-coffee-in-bed.jpg

Много благодаря на Юли за този таг! Аз ще го оставя отворен за всеки, който има желание да го направи.

1. Коя книга е на нощното ти шкафче?
„Книга на тайните“ от Ерика Суайлър, която започнах преди няколко дни, но се разболях и изгубих желание за четенето ѝ.

2. Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
„По залез“! Финалът, който Александра Бракен ни поднесе ме остави безмълвна и със сълзи на очи. А аз рядко плача на книги.

3. Ако можеше да се срещнеш с един автор – мъртъв или жив, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
Това е доста труден въпрос, защото има много автори, с които бих искала да се срещна, но ще избера Касандра Клеър. Бих я попитала за вдъхновението ѝ и бих я помолила за съвети как да пишем по-добре. Сега не мога да се сетя нещо по-оригинално, но, ако някога имам възможност да се запозная с известен автор, дано да измисля още въпроси.

tumblr_o30xpdf3Qt1t1jbguo1_500.jpg4. Кои книги на рафта ти може да ни изненадат?
Може би сборникът с разкази на Мирослав Пенков, защото е една от малкото книги на съвременни български автори, които имам. Май няма други по-различни книги на рафтовете ми.

5. Как организираш своята библиотека?
Нямам определен метод на организиране – книгите ми са подредени главно по височина, но понякога слагам тези от едно издателство една до друга. Изключение прави единият от рафтовете, върху който съм наредила единствено единични книги, без продължения.

6. Коя е книгата, която си имал намерение да прочетеш, но още не си? Чувстваш ли се неудобно, че все още не си прочел някоя книга?
Имах намерение да завърша „Книга на тайните“ още в началото на месеца, но интереса ми към нея започна да изчезва. Едва на 30-та страница съм, все още ми предстои да реша дали да я дочета или не, но за момента нямам желание. Не се чувствам неудобно, че не съм започнала или прочела някоя книга, имам достатъчно време за всички книги, които ме интересуват, а и далеч не е важно дали ще ги прочета в момента на тяхното излизане (освен ако не умирам от нетърпение), или по-късно.

7. Разочарование, надценена или просто лоша: Коя е книгата, която си мислил, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не си довършил?
Преди години търсих „Ш-ш-шт!“ къде ли не, сигурна, че ще се влюбя в книгата, но истината е, че далеч не оправда очакванията ми. По принцип не обичам да не довършвам книгите си, винаги ги прочитам до края, дори това да означава в някои случаи да прескачам по абзац или два от скука, или отегчение, затова нямам отговор на този въпрос.

31519b329c1b7300e0c257a0d9dcc7bf.jpg8. Какъв тип истории те влекат? Какви истории избягваш?
Влекат ме всякакви приключенски и фентъзи истории. Обожавам да чета за нови и интересни светове, различаващи се от всичко, което познавам. Избягвам страшни истории, не обичам да се плаша, не чета също и много от романтичния жанр, а ако все пак прочета някоя книга, отбелязана като романтика, то тя ще е young adult, а не new adult.

9. Ако можеше да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?
Това е доста оригинален въпрос. Може би „Игрите на глада“ или някоя подобна антиутопична книга, за да си вземе поука и да разбере какво да не прави.

10. Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?
„Бляскавият двор“ от Ришел Мийд и „Килия номер 7“ от Кери Дрюъри са следващите две книги в списъка ми за четене.

Вашият коментар

