The Procrastination Tag

funny-definition-procrastination-dictionaryС напредването на училището моето свободно време става все по-малко, прочетените книги и самото желание за четене – също. The procrastination tag се появи във възможно най-подходящото време на годината, в което единственото, което правя е да отлагам вършенето на училищните задачи или прочитането на някоя друга страница. Благодаря на Кристина за тага, а ето и най-честите причини, поради които отлагам общо взето всичко.

  • youtube. многобройни часове прекарани в youtube, издирване на какви ли не healthy/lifestyle клипове, или просто музика. като цяло – youtube.
  • dance moms. зарибих се (меко казано) по това реалити предаване след като случайно попаднах на клип от него. следенето на всички кратки клипчета, които се появяват от новите епизоди и непрекъснатото гледане на изпълненията на момичетата не ми дава да свърша нещо друго.
  • танцуване. мноого танцуване. от бая време не бях танцувала толкова и колкото и да ми харесва – определено отнема време. но пък го обичам.
  • правене на упражнения – вманиачих се да водя по-здравословен начин на живот и естествено останах с по-малко свободно време, но си струва.
  • търсене на какво ли не в tumblr. отнема твърде много време.
  • мързел. чисто и просто казано – мързел. не знам защо не започнах с него, но именно той е главната причина да не свършвам много от нещата, включително четенето на книги.
  • други книги. да, не чета книги, защото си мисля за други книги. и как искам да ги прочета. или поне да ги започна. но не го правя. и накрая просто си мисля за тях и не ги чета. защо слагам толкова точки и пиша с малка буква?
  • измислянето на странни plot-ове в главата ми, които никога няма да прехвърля на хартия.

cool-tumblr-hd-free-wallpapers.jpg

  • сериали. може да гледам само по един епизод на седмица, но пак е нещо.
  • филми. не, че ги гледам, но самото мислене за това кой филм трябва да изгледам отнема време от другите дейности. и гледането на трейлъри.
  • отново tumblr, защото щом ми се прииска да видя нещо красиво или да получа някакво вдъхновение – tumblr е мястото.
  • мечтаене да си имам кученце и гледане на снимки на кученца.
  • писането на постове за блога – да, знам, че рядко пиша нещо по-оригинално, главно ревюта и тагове, но пък и те си отнемат доста време. търсенето на подходящи снимки за тях пък – още повече.
  • instagram – „само ще погледна има ли нещо ново, оп, нова история, оп, някой е качил снимка и е отбелязал някой друг – я да видя и неговия профил…..“ мина половин час.
  • snapchat – същата работа.
  • храната, мисленето за храна, мисленето как мога да сготвя нещо, но в същото време ме мързи, търсене в интернет какво мога да сготвя лесно и бързо, но все пак не готвя, храната, която ям, храната, която мисля как да изям, храната. аз винаги съм гладна.
  • излизането понякога. не излизам много. трябва повече.
  • математиката. обичам математика.
  • ученето – заради него не мога да си прочета книгата. понякога заради него не мога и да си науча.
  • бъдещите уроци по математика, на които ще присъствам – вчера беше първият, бе много забавно, скоро ще има още. и още. и още. ах, матура.

tumblr_static_tumblr_static_7z817cldb8cg0408cko8ss0so_640.png

  • притесняването за матурата и за бала и за кандидатстването и за студентския живот не ми дават да свърша нещо друго. обичам 12 клас. : )
  • постоянното проверяване дали пък някой блогър не е качил нов пост, който да прочета и заради който отново да не седна да уча или да чета. безценно и много, много приятно.
  • постоянното влизане и излизане от пощата ми дори когато знам, че там няма нищо. отварянето и затварянето на хладилника също.
  • сънят. аз съм човек, който трябва да спи поне 8 часа на ден, така че си лягам възможно най-рано и ставам също рано. обичам да ставам рано.
  • ставането рано и мислите от типа „аз имам време за това, няма да го правя още“ не помагат „това“ да се направи. изобщо даже.
  • като цяло мисленето. трябва да мисля по-малко.
  • и мързелът.
  • и още много, много, много други неща.

tumblr_myu3uh14Hd1qhb2xvo1_1280.jpgЛеле какъв дълъг пост стана. Съжалявам за това, което трябваше да изтърпите, надявам се все пак да ви е било забавно. Малко се отнесох, но пък приемайте всичко като забавление, нищо, че цялото е истина. Много ще ми е интересно да видя какви ще са списъците на Кая, Юли и Ади, а и на всеки, който си хареса тага и иска да сподели отговорите му със света. (или пък с мен хи хи).

2 thoughts on “The Procrastination Tag

  1. Интересен таг, а и отговори също. Половината неща се отнасят и за мен:отварянето и затварянето на вратата на хладилника, докато се надявам на чудо; гледане на рецепти, които едва ли някога ще приложа, а да не почвам темата за Tumblr и YouTube, и колко време съм прекарала там!! 🙂 😀

    Like

Вашият коментар

