October Wrap Up & November TBR!

hand-lettered-november-desktop-wallpapers-preview.jpg

Честит Ден на народните будители, мили четящи, и хубаво посрещане на месец ноември! Октомври приключи много бързо, но не и без да остави зад себе си само хубави заглавия. Не бих могла да съм по-доволна от прочетените книги през месец октомври, а ето и кои са те. 

1. „Кажи ми три неща“ – Джули Бъксбаум.
„Кажи ми три неща“ бе изключително сладко и приятно четиво, напълно подходящо за разпускане. Ревю, оценка: 5/5 звезди.

2. „Бронзовият ключ“ – Холи Блек и Касандра Клеър.
Любимата ми книга от поредицата! Много по-мрачна, но и по-вълнуваща от останалите две, „Бронзовият ключ“ си заслужава вниманието. Ревю, оценка: 5/5 звезди.

3. „По залез“ – Александра Бракен. 
С такъв край, трилогията на Александра Бракен няма как да не се превърне в една от любимите ми. Плаках, смях се, бях развълнувана… „По залез“ е просто чудесна. Ревю, оценка: 5/5 звезди.

4. „Бляскавият двор“ – Ришел Мийд.
Ришел Мийд винаги си заслужава – още веднъж се убедих в това с прочита на „Бляскавият двор“ – различна от останалите ѝ книги, но също толкова вълнуваща и задържаща вниманието. Ревю, оценка: 4/5 звезди.

5. „Килия номер 7“ – Кери Дрюъри.
Еха, не очаквах тази книга да ми хареса толкова много! Ако вие също се колебаете за прочита ѝ, ще се опитам да ви убедя да ѝ дадете шанс – доста различна е, но по хубав начин. Ревю, оценка: 4.5/5 звезди.

6. „Ангелски свят“ – Сюзън Ий.
Започвам да се убеждавам, че Сюзън Ий не разочарова. „Ангелски свят“ бе дори по-добра от „Ангелско нашествие“, чак ме е страх да разбера какво ни очаква в третата и последна книга… Ревю, оценка: 5/5 звезди.

tumblr_ob1gu047il1u9c4a3o1_400За ноември почти нямам планове, за момента единствено искам да завърша „Чукът на Тор“, книга втора от „Магнус Чейс и боговете на Асгард“. Започнах я още в края на октомври, но въпреки че сме в мини ваканция, времето пак не ми стига за почти нищо, а и ѝ се наслаждавам максимално с четенето. Не съм сигурна какви други книги ще прочета, вчера разбрах, че май този месец ни очаква Tales from the Shadowhunter Academy, която Ибис издават и се надявам да стигна и до нея. Надявам се. Много ми се чете и някое хубаво, дебело фентъзи, но ще видим. Сега ви пожелавам хубав почивен вторник, както и вълшебен ноември – дано се докоснете до всички книги, които сте си набелязали. : )

Вашият коментар

