Try a Chapter Book Tag

Untitled-1.jpg

Имаме три почивни дни, чете ми се книга, но не знам коя. Наскоро видях в канала на буктюбърката Raeleen този „таг“, в който избираш брой книги, които те интересуват, прочиташ първата им глава и след това решаваш коя от тях да започнеш. Вероятно е по-подходящо за клип, а не за пост, но какво да се прави – реших да пробвам този метод и да споделя впечатленията си с вас. Дано лесно успея да избера книга за четене и тя да ми хареса, а ако ли не – поне вече ще съм започнала още няколко. Ето петте книги, които избрах аз – някои от тях са от различни жанрове и с различна дължина, но наистина не знам какво точно ми се чете. Дано сега разбера.

glnaostrieto2„Гласът на острието“ – Джо Абъркромби.
Еха, това е то добро начало. От „Гласът на острието“ прочетох пролога и първата глава, но дори те ми бяха достатъчни да разбера, че ме очаква едно доста добро фентъзи. Абъркромби не играе на сигурно и създава свои собствени ужасяващи чудовища. Все още не знам дали ще започна точно тази книга, но определено началото ѝ ми хареса.

1876833_b.jpg„Момичето от влака“ – Паула Хоукинс.
Проявих интерес към „Момичето от влака“ покрай трейлъра на филма, а сега вече и прочетох първата глава. Тя е от името на Рейчъл, самотна жена с проблеми с алкохола, и представя прекараното ѝ във влака време за една седмица. Нямам представа какво ще се случи по-нататък, дори не съм сигурна какво точно да очаквам, но звучи интересно.

122132.jpg„Черната призма“ – Брент Уийкс. 
Първото ми впечатление за „Черната призма“ е включената карта, която няма как да не извоюва плюс. Второто – оригиналната магическа система, съставена от различни цветове, които се притеглят. Отново епично фентъзи, което Брент Уийкс започва по страхотен и вълнуващ начин. Ще видим обаче дали тя ще е моят избор.

180513_b.jpg„Джейн Еър“ – Шарлот Бронте.
Още от лятото се чудех дали да започна тази класика, но всеки път изникваше по някоя друга книга за четене. Първата глава ми хареса, бе кратка и се четеше лесно, а и Джейн изглежда умно и будно момиче. Хареса ми също, че си отстояваше своето, а не се остави да бъде контролирана, макар и да нямаше предимство в ситуацията. Със сигурност искам да разбера каква ще е съдбата ѝ.

473119_634260136587967_1092210616_o-704x1024.jpg„Ритматистът“ – Брандън Сандерсън.
Към книгите на Сандерсън имам специални чувства, а и само неговото творчество от споменатите до сега автори ми е познато. Тук отново освен първата глава прочетох и пролога, а плюсче си извоюваха рисунките в книгата. Започва интересно, първоначално бях малко объркана от магическата система, но има потенциал за интересно развитие.

Мислех си, че ми се чете фентъзи, но май две други книги ми се сториха по-интересни. Колебая се между „Момичето от влака“ и „Джейн Еър“, защото след края на първата глава и при двете ми се искаше да чета още, и дори сега се чудя какво ли ще се случи. Много харесах и първите глави на останалите три романа, но може би тяхното време още не е дошло. И все пак, мисля да започна „Момичето от влака“ – наистина разбуди любопитството ми и се надявам да ми хареса. Ще видим коя книга ще започна след нея, а и кой знае – може скоро отново да правя този таг. Надявам се да ви е било толкова интересно, колкото и на мен, чувствайте се свободни да споделите мнението си за книгите в коментарите и хубава неделя на всички! : )

2 thoughts on “Try a Chapter Book Tag

Вашият коментар

