Top 5 Wednesday (6)

t5w

Тазседмичната тема е герои, които си харесвал/а преди, но вече не особено или поне по-малко. Стори ми се доста интересна тема за дискусия, макар да се затрудних с моите избори. Напомням също така, че това е мое лично мнение, с което не целя да обидя когото и да било, а само и единствено да го споделя с вас – нещо, което всеки друг също може да направи.

5. Мер от „Алена кралица“.
Не съм много сигурна трябва ли да включвам Мер тук, но все пак го правя. Колкото и да я харесвах в началото на поредицата, може да се каже, че към края на втората книга малко ми писна от нея. Ще видим дали мнението ми ще се промени докато чета третата книга, но засега не ми е от най-любимите герои.

4. Томас от „Лабиринтът“.
Томас бе много интересен персонаж в началото на трилогията, но към края ми стана някак… безличен. Промени се много, започна да прави избори, които далеч не одобрявах, а интереса ми към него бавно изчезна. Всъщност всички останали герои ми се струваха много по-вълнуващи и в третата книга дори съжалявах, че именно той е главният.

3. Адам от „Разбий ме“.
Харесвах Адам единствено в книга първа, защото тогава все още не бяхме срещнали Уорнър. Или поне не знаехме много за него. След появата на новия любовен интерес на Джулиет обаче, Адам започна да се държи странно, а с това и симпатията ми към него изчезна – вече ми се струваше по-скоро пречка и ако се интересувах от него, то това бе когато бе далеч от Джулиет.

2. Фор от „Дивергенти“.
Първо, не ме линчувайте, моля! Фор ми беше любимец в първите две книги и някъде до средата на третата, когато буквално нещо му стана и започна да се държи странно. Последвалите му действия съвсем стопиха позитивните ми чувства и до ден днешен, замисля ли се за Фор, започвам да се дразня.

1. Тамлин от „Двор от рози и бодли“.
Повечето от нас, чели и двете книги, в първата си мислеха, че Тамлин е едва ли не блестящ рицар на бял кон, а във втората вече го ненавиждаха, нали? Е, така стана с мен. Наистина си мислех, че нещата в „Двор от мъгла и ярост“ ще продължат по същия начин, но съм повече от доволна, че не стана така. Тамлин ме накара да го намразя с всичките си действия в началото на книга втора и дори съжалявам, че бях толкова сляпа, четейки първата.

Вашият коментар

