I Am A Reader Tag

c28e56f331ef7ba2380210aef74d70082.jpg

Много благодаря на Юлия за това, че бе така мила да ме покани да направя този по-различен, но много интересен таг!

1. Изберете една дума, която описва това да си читател.
Приключение. Да си читател е едно огромно, вълнуващо, неспиращо приключение, което няма как да не ти донесе купища от емоции и незабравими спомени. Изборът ми да прекарвам свободното си време с това занимание ми се е отплащал хиляди пъти – книгите са един невероятен свят, който си заслужава посещението.

2. Коя беше първата книга, която ви накара да се влюбите в книгите?
Далеч не помня първата книга, която прочетох сама, но знам колко обичах „Приказка без край“ от Михаел Енде, която мама ми четеше като малка, а по-късно аз сама започнах да си я чета. Тя със сигурност е и една от причините да имам такова развинтено въображение.

3. Твърда или мека корица?
Мека! Не обичам да чета книги с твърди корици, не са ми толкова удобни, понякога дори ме е страх да ги отворя, защото част от тях не са залепени хубаво… Красиви са, да, но ако ще притежавам книга с твърди корици, ще искам единствено да си стои на рафта ми, за четенето ѝ – предпочитам тази с меки.

tumblr_o4ruicjdoe1vplwg3o1_12804. Как четенето промени същността ви?
Четенето успя да ме направи по-разбираща, по-отворена към нови идеи и към различното. Четенето ме научи да не съдя хората и да съм добра към всичко и всички. Дължа голяма част от същността си именно на книгите – надали бих била същият човек ако не бяха те.

5. Коя книга четете, когато имате нужда да се чувствате комфортно?
За съжаление не препрочитам книги толкова често, колкото ми се иска, затова и няма точно определена книга, която да чета, когато имам нужда от нещо комфортно. Но винаги бих влязла в таговете на любимите ми поредици в tumblr например или бих препрочела части от тях – „Хари Потър“, „Пърси Джаксън“ и „Реликвите на смъртните“ са само част от книгите, които веднага могат да ме направят щастлива.

6. Кой беше човекът, който ви показа светът на книгите?
Родителите ми. Още от малка всеки път, в който влезех в книжарница, излизах от там било то с енциклопедия или книжка. Баща ми като по-млад също е чел много и може би именно той ми е предал любовта си към книгите, въпреки че мама също не изостава. Сега пък аз им препоръчвам книги и след това ги обсъждаме заедно.

7. Опиши идеалното си място за четене.
Уютно, меко легло, топло одеялце, може би дори чаша чай с мед и дъжд/сняг навън. Идеалното място за четене става идеално и заради книгата, която чета в дадения момент, но за нищо не бих заменила леглото си.

tumblr_inline_nmhlycTERe1t5hejx_540.jpg8. Коя книга промени начина, по който гледате света?
Почти всяка, ако не и всяка книга, която съм прочела. Било то фентъзи, съвременен роман или дори романтична тийнейджърска история, всяко произведение ми показва по нещо ново и оставя следа у мен. Научила съм повече неща от книгите, които съм прочела, отколкото от уроците в училище – точно книгите са тези, които промениха мирогледа ми и продължават да го правят.

6 thoughts on “I Am A Reader Tag

  1. Радвам се, че тага ти е харесал, а твоите отговори също са много добри. А тези тагова в tumblr колко свободно време ми заемат понякога. :дд

    Like

  2. Дала си прекрасни отговори ^^ И аз като теб съм любител на дъждовните дни, прекарани у дома с чаша чай и книга ! Жалко обаче, че времето, което ми остава , за да го прекарам в такова блаженство, е сведено до минимум..

    Like

Вашият коментар

