Blogmas #2 November Wrap Up & December TBR!

hello_december_cover

Ето го и малко позакъснелия ноемврийски wrap up. През ноември успях да прочета цели седем книги и половина, което само по себе си е невероятен успех, като сметнем колко натоварено бе в училище… Но без повече приказки, ето и четивата за месец ноември:

1. „Чукът на Тор“ – Рик Риърдън. 
Няма какво да коментирам тук – Рик Риърдън за пореден път покрива всичките ми очаквания и дори ги надвишава. Подробно ревю тук, оценка: 5/5 звезди.

2. „Момичето от влака“ – Паула Хоукинс. 
Отдавна исках да прочета тази книга и ето че най-накрая успях. Не останах разочарована, но нещо ми липсваше. Ревю, оценка: 3.5/5 звезди.

3. „Ритматистът“ – Брандън Сандерсън.
Дойде време и за тази книга на Брандън Сандерсън, като с нея той отново ми показа, че може да напише всичко. Ревю, оценка: 4/5 звезди.

0.5. ‘Kindred Spirits’ – Rainbow Rowell.kindridspirits.png
По едно време много ми се дочете някоя сладка contemporary история, а каква по-добра такава от тези на Рейнбоу Роуъл? ‘Kindred Spirits’, въпреки краткостта си, бе страшно очарователна и моментално ми донесе куп положителни емоции. Оценка: 5/5 звездички.

4. „Джейн Еър“ – Шарлот Бронте.
Една класика, която хем харесах, хем на моменти ми дойде твърде мудна и бавна. Споделих мнението си за нея и в този пост с цитати, където сами можете да прецените дали би ви харесала. Оценка: 3.5/5 звезди.

5. „Черната призма“ – Брент Уийкс.
6. „Заслепяващият нож“ – Брент Уийкс.
Слагам тези две книжки на едно, защото са първите две части на една страхотна фентъзи поредица от 5 книги, която дори още не съм завършила, а вече обожавам. В момента чета книга трета, останалите две все още или не са излезли, или не са преведени, но нямам търпение това да се случи. Вероятно когато приключа третата част ще направя отделен пост за книгите на Брент Уийкс, а оценката ми и за двете е 5/5 звезди.

7. „Краля демон“ – Синда Уилямс Чайма. 
„Краля демон“ ме изненада изключително приятно с пристигането си една сутрин и, естествено, веднага я започнах. Много ми хареса, както се вижда и в ревюто ми, така че оценката ми е 5/5 звездички.

BeFunky Collage.jpgЗа декември съм планувала един куп книги, които много се надявам да успея да прочета. Както вече казах, в момента чета „Разбитото око“, книга трета от поредицата „Светлоносеца“ на Брент Уийкс. Книжката е доста дълга и ми остава още много, но се надявам в близките няколко дни да успея да я завърша. Следва „Червена като кръв“, която би трябвало да пристигне съвсем скоро, но пък имам някакви проблеми с доставката, естествено, нали съм карък, и не знам кога точно ще дойде. Трилогията „Даровита“, „Огнена“ и „Лазурна“ също ме очаква, нямам търпение да я започна, защото от много време съм ѝ хвърлила око. Последно споменавам „И страж да бди на пост“ от Харпър Ли, която си взех от училищната библиотека, но все още не зная кога ще успея да започна. Очевидно съм си набелязала твърде много книги, но пък какво да се прави. Да се надяваме да успея поне с половината от тях. Вие какво мислите за своя читателски ноември? Доволни ли сте и какви са плановете ви за декември? Винаги можете да ги споделите с мен. : )

Вашият коментар

