Blogmas #3 – коледно настроение и храна

Часът е 15:00, 4. декември, четвърти, пардон, трети мой ден от Blogmas, а аз съм в страхотно, невероятно, стоплящо душата коледно настроение. Преди няма и час свърши коледният филм „12 срещи на Коледа“, който даваха по телевизията и който е главният виновник за обзелото ме настроение. Но какво е лошото, ще попитате вие, ами лошото е, че все още сме в самото начало на декември, училището далеч не е свършило, а аз вече си мечтая за Коледа и ваканция… но да се върнем в реалността, едва 4. декември е, Коледа е още далеч (но и толкова близо!), а класните в училище дори не са започнали. Йей.

tumblr_mx6c1whv5B1r6yct4o1_1280.jpgДнешният пост няма да е с някаква определена тема, но пък на мен ми е забавно. Хубаво е понякога да седнеш просто така и да попишеш малко, да споделиш някоя и друга мисъл с белия лист и бъдещите читатели. Имах доста хубав уикенд, знам, че все още не е свършил, но съм почти сигурна, че ще продължава да е хубав дори в оставащия половин ден. Не правих кой знае какво последните дни, главно гледах филмчета и слушах коледна музика (отново), малко почетох и пекох мъфини. Напоследък все ми се пекат мъфини, доскоро никога не бях пробвала, но се оказа, че ми харесва много и оттогава по веднъж месечно си позволявам това сладко изкушение. Печенето обаче няма как да не ми напомни още повече за Коледа и се връщам отново в онзи омагьосан коледен кръг, от който няма излизане. Май този пост все пак си има тема – как коледното настроение далеч не ме напуска и не осъзнавам, че утре всъщност трябва да отида на училище. Ех… но мъфините са много хубави.

15:47. Това е един от най-рандъм постовете, които съм писала. Тъкмо хапнах ябълка с мед и е време да се завърна към гледането на vlogmas видеа и мечтаенето за Коледа. А като споменах Коледа… какво мислите за ръчно изработените коледни подаръци? Аз лично винаги съм ги харесвала, изглеждат невероятно, а и самата мисъл, че човекът, който ти подарява подаръка се е постарал да го направи съвършен, е страхотна. Досега не съм изработвала подобен подарък, но може би тази година ще пробвам, пък да видим какво ще стане. Ако вие имате опит в това – отворена съм за предложения и съвети.

Почти два часа по-късно. Нищо не се е променило, с мама правихме пилешка супичка и ориз. По принцип не обичам пилешка супа, но вчера ми хрумна, че трябва да направим и да я опитам отново, за да реша категорично дали ми харесва. Естествено, държах си на продуктите, които да включим в нея, така че се надявам да се е получила хубаво. Очевидно днес говоря само за храна, неделя е все пак, а неделя е за това – вкусна храна и много почивка. Радвам се, че успях и да напиша едно ревю, което ще пусна утре – това на „Червена като кръв“. Вчера най-накрая пристигна след проблемите с доставката. Книжката ми хареса, прочетох я бързо, а и успя да ми задържи вниманието за повече от половин час, което е хубаво, защото тези дни май съм изпаднала в някакъв мини reading slump. А това вече далеч не е хубаво. И така, мисля да приключа вече този дълъг рандъм пост, надявам се да не ви е било прекалено скучно. До утре, пожелавам ви една топла и щастлива неделна вечер. ❤

17: 38. Току-що си изгорих езика със супата. Ауч.

Вашият коментар

