Blogmas #4 – morning routine, рецепти и книгоразделители

Здравейте в поредния ден от Blogmas! Честно, всички тези ежедневни постове ме правят толкова щастлива, дори не знам защо, но просто видя ли ги ми става едно такова топло и хубаво… Та, днешният пост ще си има определена тема, а именно сутришната ми рутина. Този тип постове са по-подходящи за видео, но какво пък. Почти всеки ден се събуждам в еднакъв час и следвам една и съща програма, затова реших, че може би ще ви е интересно да разберете повече за началото на деня ми (а и днес не съм на училище, йей патронен празник).

tumblr_nzsizsqqdz1r0q6oro1_5007:30 ч. През седмицата ставам сравнително рано, алармата ми е за 7:30 ч., а аз съм човек, който се събужда лесно, така че и една ми е достатъчна. Щом телефонът звънне и отворя очи, следващото, което правя, е да разгледам всичките си социални мрежи и да видя какво съм изпуснала. Това ми отнема около 10-15 минути, като чак тогава е време да се надигна от леглото и да се приготвя за деня.

7:50 ч. След познатите на всички сутрешни приготовления следва закуската. Обичам да я приготвям сама, а и е доста по-забавно и вкусно. Преди истинската закуска обаче пия чаша топла вода с мед, която също ми помага да се подготвя за дългия ден, който следва. Пия кафе много рядко, никога не си приготвям вкъщи, предпочитам чай, но и той невинаги си подхожда със закуската ми. Затова предпочитам топла вода на гладно, хем ме зарежда с енергия, хем пък е и здравословно. След нея идва ред на приготвянето на закуската. Последно време закусвам с овесени ядки, страшно вкусни са и ме държат сита за дълго време, което е още едно предимство. Не ги варя, защото отнема повече време, моят вариант е за бързащите сутрин или по-мързеливите, но е също толкова вкусен (и лесен!), особено със съставките, които прибавям.

1 x.jpgВ малка купичка слагам около 4 пълни супени лъжици овесени ядки (количеството може да е различно за всеки) и след това ги заливам с мляко, колкото да покрие най-горния слой. Поставям купичката в микровълновата фурна за минута – минута и половина, но я вадя след около десет минути, за да поемат овесените ядки млякото. След изминалите минути разбърквам ядките и им добавям канела. Тук можете да добавите и мед или какао, ако предпочитате, семена чиа също биха били чудесни. Следващата съставка е някакъв плод – аз лично обичам овесените си ядки най-много с банан, но комбинацията с ябълка също е много вкусна. След като нарежете банана (или който плод сте избрали), можете да добавите допълнително сушени плодове – стафиди, сушени червени боровинки (моят обичаен избор) или дори фурми, защото те ще ви донесат допълнителна сладост. Ако имате подръка натрошени или цели орехи, или някакъв друг вид сурови ядки, можете да добавите и тях, и така закуската става още по-вкусна. Воала!

8:20 – 8:30 ч. След като вече съм закусила е време за малко почивка. В следващия половин – един час стоя на лаптопа, гледам различни видеа в YouTube, подготвям постове за блога или пък чета книжка. Ако имам много за учене гледам да направя част от домашните за деня или да прегледам най-важното от урока, който ми предстои да науча. По-често обаче е вариант номер едно с времето за почивка, който е и по-предпочитаният от мен.

9:30 – 10:00ч. Между този период е време за малко упражнения. Стремя се да тренирам всеки ден за около 30 минути, като правя различни упражнения или за цялото тяло, или за определени области. Последните месеци успявам да спазвам добър здравословен режим, което е и едно от най-хубавите неща, които постигнах през тази година. Надявам се занапред да продължавам така, задават се празници все пак, а там вкусната храна е много. Но пък дори здравословните храни могат да са вкусни, както и ще се уверите, ако пробвате моята импровизирана рецепта. Завърша ли упражненията следва времето на „истинското учене“, което продължава до около 12 ч., но далеч не е непрекъснато, а на по-малки интервали, между които има почивки било за хапване, било за Интернет пауза. Май няма нужда да казвам колко обичам тези паузи.

15267828_1472587706088057_6560325563289823267_n.jpgИ така… този пост стана доста дълъг, но пък с това се реванширам за вчерашния липсващ Blogmas. Преди да ви оставя, а и за да върна коледното книжно настроение, искам да ви представя едни много интересни книгоразделители, които биха били чудесен подарък за приятел или самите вас. Те са ръчно изработени, а към тях е прибавено персонализирано послание, което ги превръща в нещо магическо. Дизайна им е индивидуален, за да подхождат изцяло на човека, за когото е подаръка, а включените стихове правят изненадата двойно по-хубава. А и знаете колко много ние, читателите, се радваме на такива нещица – разделителят за книги би бил перфектното допълнение към любима книга или подарък на книжна тематика. Част от моделите и повече информация за тях можете да откриете ето тук, а аз се надявам да съм ви зарадвала поне мъничко с днешната си публикация. Ще се радвам да чуя впечатленията ви от рецептата, ако я изпробвате, както и дали ще зарадвате себе си, или някой друг с тези прекрасни книгоразделители. До скоро и нека коледният дух бъде с вас. ❤

П.П. Честит Никулден на всички празнуващи! В дни като този съжалявам, че не обичам риба.

Вашият коментар

