Blogmas #5 – най-дългият ден в живота ми

Днес бе един от най-дългите дни в живота ми. Не харесвам сряда, винаги ми минава твърде бавно, нищо че имам само шест часа, вместо обичайните седем, но пък отскоро ходя на СИП математика и училищният ми ден започва още в 10 ч. До 18:30. Сега ме разбирате, нали? Днешният обаче, по някаква много странна причина, може би защото цял ден ми се спи и ми е студено, мина още по-бавно. Осъзнах също, че дори да съм дебело облечена плюс жилетка – пак ми е студено. В природоматематическите гимназии парното е прекалено слабо.

Та, седми декември се оказа доста скучен ден. Като за начало, мислех, че на СИП-а по математика най-накрая ще започнем нов раздел, но си останахме на предишните ирационални уравнения, даже отново преговорихме модулните. Това доведе и до желанието ми да си тръгна малко по-раничко, което не се случи, но пък човек е свободен да мечтае. След СИП-а последва час по български език, който мина далеч по-бързо, отколкото очаквах. Подготвяме се за класно, както и за матура, и всеки път преговаряме какви ли не граматични и пунктуационни норми, които са много по-сложни, отколкото си мислех някога. С всяко следващо преговорено правило и скарване от страна на госпожата се стресирам още повече за това какво ще направя на матурата, защото там далеч няма да знам какво са ми подготвили. А и като се сетя, че ми остават само някакви си шест месеца до този съдбовен ден, съвсем ме хваща страх.

Иска ми се да кажа, че останалата част от деня мина по-бързо, но това е просто невъзможно. Последваха часове по физическа култура и спорт и английски език, в които тайно (но не и без учителите да забележат) си четях книжка на телефона. Не харесвам физическото, защото не мога да играя волейбол, а и не искам, та използвам часовете, за да си наваксам с четенето. А когато книгата, която четеш е някакви си близо 900 страници и си я започнал преди две седмици, но едва вчера си минал средата, наваксването ти е нужно. Напоследък като цяло или нямам време за четене, или, когато имам време, все не ми се чете. И аз не знам в какво съм попаднала, но се надявам скоро да мине. След безкрайните два часа по английски (с нова госпожа сме, а при нея времето минава тоолкова бавно…) последва час по история, който ме зарадва с новината, че ще правим контролно (лошо) само на половината уроци, а не на всички (добро). Успяхме също да си изберем върху коя част от уроците да бъде изпитването, което бе още по-хубаво.

Последните ми два часа бяха най-интересни, а и се изнизаха най-бързо (но не и без кратки моменти на „боже мой, защо времето е спряло“). Информационните технологии винаги са ми харесвали, а и най-вероятно ще следвам специалност от този тип, затова и ми е интересно да научавам нови неща. Днес, за моя радост, взехме малко нов материал, който се оказа доста интересен, но и първоначално леко сложен. Надявам се да успея да го разбера и усвоя, та в бъдеще да ми е по-лесно да го използвам, защото днес имах малко проблеми с практическата задача. Прибирането ми вкъщи бе най-хубавото нещо, въпреки че замръзнах, но мечтата за топла храна и топлина като цяло ме опази жива. Преди малко пък приключи Bake Off и съм много щастлива, че моят фаворит спечели. Предаването не бе нищо особено, но пък бързо ми стана любимо, защото сладкишите, които участниците правеха изглеждаха просто съвършено. След всяко гледане ме обхваща едно такова желание да започна и аз да пека шоколадови изкушения и всякакви тестени изделия. Последно време имам мания за готвене, не знам какво ми става, но е забавно.

Съжалявам, че днешният пост стана малко по-скучен, имах други идеи за него, но денят наистина бе твърде дълъг и изморителен и нямам сили за нищо повече. Извод: не обичам сряда, не мога да свърша нищо като хората и цялата ми програма, по която съм свикнала да се движа, се обърква. Но пък хей, има и нещо хубаво от това, че е сряда – половината седмица вече мина, остават само два дни до уикенда. Да се надяваме той да не свърши твърде бързо.

2 thoughts on “Blogmas #5 – най-дългият ден в живота ми

Вашият коментар

