Blogmas #7 – Day and Night Book Tag

book-books-bookshelf-bookstore-new-yourk-night-favim

Честит петък! Най-сетне доживях края на тази дълга седмица. За днес не съм подготвила нищо специално, защото имах куп неща, включително класно по български език и литература, а то ме изтощи максимално. Това обаче е прекрасна възможност да направя този доста интересен книжен таг, за който благодаря много на Памела, а аз оставям отворен за всеки, който пожелае да го направи.

D: Кога четеш повече, през деня или през нощта?
Иска ми се да чета повече през деня, но напоследък чета главно вечер. Далеч не стоя до късните часове, но и не чета толкова много на естествена светлина, колкото би ми се искало.

A: Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
Списъкът е безкраен. Книгите за Пърси Джаксън и Хари Потър, както и „Крадецът на книги“, „Аз съм пратеникът“, тези на Сара Дж. Маас дори са променили част от мирогледа ми. Всяка книга, която чета, ме учи на нещо ново и оставя следа в мен. Неизбежно е.

Y: YA – да или не?
Твърдо да! Почти всички книги, които чета, са young adult и съм повече от доволна. Смятам, че много хора подценяват този „жанр“, смятайки го за твърде детски или повтарящ се, но това далеч не е вярно – много от книгите за тийнейджъри са също толкова добри, а някои дори по-добри от книгите за възрастни. Всичко е до точния пример.

A: Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
Ами аз тайничко си мечтая любимците ми наистина да съществуват и някой ден да се срещнем… Но да – има много герои, които е напълно нормално да срещнеш и в истинския живот – не защото са реални, а защото характерите им са напълно истински. Не мога да дам точен пример обаче, със сигурност има по един във всяка книга.

N: Даваш ли книгите си на заем?
Много рядко и то винаги на хора, на които вярвам безрезервно. Не бих дала книгата си на човек, който не познавам добре или който не би я пазил.

D: Миришеш ли книгите си?
Постоянно! Особено когато са чисто нови.

N: Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
Всички хора сме различни, така че е напълно нормално не всеки да харесва това, което харесвам аз. Никога не бих казала, че е лошо даден човек да не обича да чете, това е негов собствен избор, който аз може и да не разбирам, но уважавам. Книгите обаче са нещо наистина свято, което е хубаво да достига до възможно най-много хора.

I: Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не. Ти от кой тип си?
Със сигурност от първия. Много се дразня на намачкани корици или дори подгънати краища. Ако си купувам книга от книжарницата винаги я оглеждам много внимателно, за да съм сигурна, че няма наранявания.

G: Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
Нещо като „прекалено много книги“ не съществува. Има единствено малко пари и малко време. Книгите не са виновни. Колкото повече, толкова повече! ❤

H: Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
Ха, онзи ден. Някак си успях да залея страницата на „Червена като кръв“ с малко чай… не бе от най-приятните усещания. После стоя на парното докато изсъхне.

T: Предпочиташ да четеш на тишина или не…с други думи, четеш ли, докато тренираш?
Вчера за момент обмислях дали ще успея да съчетая упражненията и четенето, но бързо се сетих, че надали би било добра идея. Аз едва ходя и чета, камо ли нещо друго…

2 thoughts on “Blogmas #7 – Day and Night Book Tag

  1. Прекрасен book tag и със сигурност в най-скоро време ще го направя ^^ Някои от нещата, които спомена са ми много и горчиво познати: опитите да комбинирам тренировка с книга (почти се получи в интерес на истината ;дд), поливането и с гореща напитка или пък онези 2 минути, отделени единствено в оглеждането на книгата преди да я купя ;дд Мдаа, неволите на читателя.. ^^

    Like

Вашият коментар

